mochten doen wijen onse cappelle, dye noch onghewijet was. Dat gheschye- de van biscop Johan van Corkangen in ’t jaer ons Heren M CCCC Jaartal is onvolledig. HUA, 708-Hs. 986 geeft 'M CCCC ende xlviii' (1448). Sunte-Stevensdach bij consente biscop Roloff van Diephout. Het gheschyede bi desselven biscop Roloffs’ tiden dat die zijs op die borgers wart gheleyt om last dat di stat had. Alsoe dattet die ecclesye van Utrecht mede overgaff desen zijs te geven tot een deel jaren toe. Doe waren sommigen die nyet guet/ gheestelics en waren ende quelden ons ende al die andere husen desen zijs te geven, dat wi lange tijt wederstonden mit groter bangheit. Mer ten lesten soe en hebben wij ’s niet overgegeven, mer sij nemen en deel ponden van onsen lijfrenthen dye wi heb- ben aen der stat ende die gheven wij noch. Mer ons wart op die tijt gelovet dat wij vrij souden wesen als die kerke van Utrecht vrij waer. Dit gheschiede in ’t

mochten doen wijen onse cappelle, dye noch onghewijet was. Dat gheschye- de van biscop Johan van Corkangen in ’t jaer ons Heren M CCCC Jaartal is onvolledig. HUA, 708-Hs. 986 geeft 'M CCCC ende xlviii' (1448). Sunte-Stevensdach bij consente biscop Roloff van Diephout. Het gheschyede bi desselven biscop Roloffs’ tiden dat die zijs op die borgers wart gheleyt om last dat di stat had. Alsoe dattet die ecclesye van Utrecht mede overgaff desen zijs te geven tot een deel jaren toe. Doe waren sommigen die nyet guet/ gheestelics en waren ende quelden ons ende al die andere husen desen zijs te geven, dat wi lange tijt wederstonden mit groter bangheit. Mer ten lesten soe en hebben wij ’s niet overgegeven, mer sij nemen en deel ponden van onsen lijfrenthen dye wi heb- ben aen der stat ende die gheven wij noch. Mer ons wart op die tijt gelovet dat wij vrij souden wesen als die kerke van Utrecht vrij waer. Dit gheschiede in ’t