Unilever Researchprijs / Unilever Research Laboratorium
De eeuwige jeugd van Zeeuws Meisje : fasenleer bij de vernieuwing van margarines / L. H. WesdorpBotsend tegen en door de grenzen : innovatie van poedervormige wasmiddelen / M. WaasHet effect van nutriënten op de regulatie van de voedselopname : kan met minder vet eten de energie-opname beperkt worden? / [J.A. Weststrate]Molecule zoekt partner : (bio)moleculaire herkenning vormt de basis voor een aantal belangrijke eigenschappen van Unilever's produkten / P. de GeusZand, zeep en soda : ordenend principe als basis voor research / W.J. Beek $ Kan een kind nog de was doen? / L.D.M. van den BrekelAls vet en water van rol wisselen... : de ontwikkeling van een "vetvrije" margarine / M.J. Zeelenberg-MiltenburgWhen fat and water change places ... : the development of a "fat free" margarine / M.J. Zeelenberg-MiltenburgMeer dan smaak alleen.... : de gezondheidseffecten van thee / [L.B.M. Tijburg]Ideeën in de trechter : de weg van antilichaam tot consumentenproduct / [Leon G.J. Frenken ; teksten: Unilever Research Laboratorium ... et al. ; foto's Maurice Brandts ... et al. ; cartoons: Wim Schols]Ideas in a funnel: from antibody to consumer product / [Leon G.J. Frenken ; text: Unilever Research Laboratorium ... et al. ; photo's Maurice Brandts ... et al. ; cartoons: Wim Schols]Not just for the taste... : the effects of tea on health / [L.B.M. Tijburg]Integrale kwaliteit van consumentenproducten: uw vraag, onze zorg / Margret MoorenConserveren volgens moeder natuur / [Stanley Brul ; teksten: Unilever Research Vlaardingen ... et al. ; ill.: VeldWerk Grafisch Ontwerpbureau ... et al. ; foto's: Unilever Research Vlaardingen]Preservation mother nature's way / [Stanley Brul ; texts: Unilever Research Vlaardingen ... et al. ; ill.: VeldWerk Grafisch Ontwerpbureau ... et al. ; photos: Unilever Research Vlaardingen ... et al.]De smaak van zout / [teksten: Unilever Research Vlaardingen en Scientific Writing & Consultancy ; ill.: VeldWerk Grafisch Ontwerpbureau ... [et al.] ; foto's: Unilever Research Vlaardingen ... et al.]Total quality of consumer products : your demand, our concern / [Margret Mooren ; text: Unilever Research Vlaardingen ... et al. ; ill.: VeldWerk Grafisch Ontwerpbureau ... et al. ; photogr.: Unilever Research Vlaardingen ... et al.]E-ntegrated design : waar product, proces en consument samenkomen / [teksten: Unilever Research Vlaardingen ... et al. ; ill.: Mari van der Giessen ; cartoon: Wim Schols ; foto's: Unilever Research Vlaardingen ... et al.]
isPartOf
mainEntity
Unilever Researchprijs / Unilever Research Laboratorium
about
author
contributor
description
Vanaf 1998 naam uitg.: Unilever Research Vlaardingen
genre
inLanguage
mainEntityOfPage
name
Unilever Researchprijs
publication
sameAs
label
Unilever Researchprijs / Unilever Research Laboratorium