89670. Handboek Friendraising ; 21 strategieën om vrienden duurzaam aan je organisatie te verbinden / Vera Peerdeman. - Tweede dr. - Zutphen : Walburg Pers, 2013. 175 p. : ill. : 25 cm. - . - Met bronnen en lit.opg., ISBN: 978-90-5730-888-8 PK : K2015-126 Donateurs zijn geen wandelende portemonnees, maar mensen die willen helpen de wereld een stukje mooier, gezonder, schoner of rechtvaardiger te maken. Mensen met een interessant netwerk, specifieke expertise, of met behoefte aan zinvolle besteding van hun vrije tijd. Waarom focussen we dan nog steeds vooral op het ontvangen van hun gift? Het is tijd voor een mentaliteitsverandering. Het is tijd voor friendraising, naast fundraising. Friendraising is het stimuleren van betrokkenheid bij je organisatie en het bouwen van duurzame vriendschappen met personen, stichtingen of bedrijven met het doel allebei de vruchten van deze relatie te plukken. Het toepassen van friendraising gaat van steeds groter belang zijn voor organisaties. En dan vooral in de non-profit sector, waar media en donateurs steeds kritischer zijn, individuen op eigen initiatief contact zoeken met goede doelenorganisaties en donateurs naast hun giften ook graag zelf acties opzetten om te helpen de dromen van non-profit organisaties waar te maken. Het Handboek Friendraising is inspirerend en bovenal zeer praktisch. Het is een handleiding om tot een plan van aanpak te komen, waarbij je 21 strategieën en vele ideeën krijgt aangereikt. Het is geschreven voor alle medewerkers en betrokkenen van een organisatie, voor zowel de receptioniste als de directeur, de fondsenwerver als de voorzitter.

89670. Handboek Friendraising ; 21 strategieën om vrienden duurzaam aan je organisatie te verbinden / Vera Peerdeman. - Tweede dr. - Zutphen : Walburg Pers, 2013. 175 p. : ill. : 25 cm. - . - Met bronnen en lit.opg., ISBN: 978-90-5730-888-8 PK : K2015-126 Donateurs zijn geen wandelende portemonnees, maar mensen die willen helpen de wereld een stukje mooier, gezonder, schoner of rechtvaardiger te maken. Mensen met een interessant netwerk, specifieke expertise, of met behoefte aan zinvolle besteding van hun vrije tijd. Waarom focussen we dan nog steeds vooral op het ontvangen van hun gift? Het is tijd voor een mentaliteitsverandering. Het is tijd voor friendraising, naast fundraising. Friendraising is het stimuleren van betrokkenheid bij je organisatie en het bouwen van duurzame vriendschappen met personen, stichtingen of bedrijven met het doel allebei de vruchten van deze relatie te plukken. Het toepassen van friendraising gaat van steeds groter belang zijn voor organisaties. En dan vooral in de non-profit sector, waar media en donateurs steeds kritischer zijn, individuen op eigen initiatief contact zoeken met goede doelenorganisaties en donateurs naast hun giften ook graag zelf acties opzetten om te helpen de dromen van non-profit organisaties waar te maken. Het Handboek Friendraising is inspirerend en bovenal zeer praktisch. Het is een handleiding om tot een plan van aanpak te komen, waarbij je 21 strategieën en vele ideeën krijgt aangereikt. Het is geschreven voor alle medewerkers en betrokkenen van een organisatie, voor zowel de receptioniste als de directeur, de fondsenwerver als de voorzitter.

89670. Handboek Friendraising ; 21 strategieën om vrienden duurzaam aan je organisatie te verbinden / Vera Peerdeman. - Tweede dr. - Zutphen : Walburg Pers, 2013. 175 p. : ill. : 25 cm. - . - Met bronnen en lit.opg., ISBN: 978-90-5730-888-8 PK : K2015-126 Donateurs zijn geen wandelende portemonnees, maar mensen die willen helpen de wereld een stukje mooier, gezonder, schoner of rechtvaardiger te maken. Mensen met een interessant netwerk, specifieke expertise, of met behoefte aan zinvolle besteding van hun vrije tijd. Waarom focussen we dan nog steeds vooral op het ontvangen van hun gift? Het is tijd voor een mentaliteitsverandering. Het is tijd voor friendraising, naast fundraising. Friendraising is het stimuleren van betrokkenheid bij je organisatie en het bouwen van duurzame vriendschappen met personen, stichtingen of bedrijven met het doel allebei de vruchten van deze relatie te plukken. Het toepassen van friendraising gaat van steeds groter belang zijn voor organisaties. En dan vooral in de non-profit sector, waar media en donateurs steeds kritischer zijn, individuen op eigen initiatief contact zoeken met goede doelenorganisaties en donateurs naast hun giften ook graag zelf acties opzetten om te helpen de dromen van non-profit organisaties waar te maken. Het Handboek Friendraising is inspirerend en bovenal zeer praktisch. Het is een handleiding om tot een plan van aanpak te komen, waarbij je 21 strategieën en vele ideeën krijgt aangereikt. Het is geschreven voor alle medewerkers en betrokkenen van een organisatie, voor zowel de receptioniste als de directeur, de fondsenwerver als de voorzitter.