Fedor
/
Nederlandse-Bibliografie-Totaal-NBT
/
Login
Register
Netwerk Digitaal Erfgoed
Nederlandse Bibliografie Totaal (NBT)
Browser
Triples
Insights
Schema
BETA
Class frequency
Class hierarchy
SPARQL
Graphs
1
Services
2
f27e72c1d7efb2951227bfcec250d53c
f27e72c1d7efb2951227bfcec250d53c
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/f27e72c1d7efb2951227bfcec250d53c
Het functioneren van 'schoolnabije' informatie in het basisonderwijs : een evaluatieonderzoek naar het Informatiepunt Basisonderwijs (IPB), met name gericht op het gebruik van schoolinformatiestukken en de rol van de begeleiding / Karel Stokking, Annemarie Juli
mainEntityOfPage
f27e72c1d7efb2951227bfcec250d53c
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/f27e72c1d7efb2951227bfcec250d53c
ppn
040238334
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#string
dateCreated
1987-07-08
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#date
isPartOf
nbt
license
1-0/
mainEntity
Het functioneren van 'schoolnabije' informatie in het basisonderwijs : een evaluatieonderzoek naar het Informatiepunt Basisonderwijs (IPB), met name gericht op het gebruik van schoolinformatiestukken en de rol van de begeleiding / Karel Stokking, Annemarie Juli
type
AboutPage
sameAs
p040238334