Fedor
/
Nederlandse-Bibliografie-Totaal-NBT
/
Login
Register
Netwerk Digitaal Erfgoed
Nederlandse Bibliografie Totaal (NBT)
Browser
Triples
Insights
Schema
BETA
Class frequency
Class hierarchy
SPARQL
Graphs
1
Services
2
cb9c2cc8e306224b379c2cb4e4ed3e1c
cb9c2cc8e306224b379c2cb4e4ed3e1c
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/cb9c2cc8e306224b379c2cb4e4ed3e1c
Kenmerken van een succesvolle klantgerichte organisatie : een onderzoek in de Openbare Bibliotheek Hoogezand-Sappemeer naar de stand van zaken met betrekking tot de interne klantgerichtheid : een afstudeeropdracht binnen de afstudeerrichting "Informatiemanagement en bedrijfsvoering" / Gerda van der Wal
publication
cb9c2cc8e306224b379c2cb4e4ed3e1c
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/cb9c2cc8e306224b379c2cb4e4ed3e1c
location
f1a055836e95f9869ed133a2f6c575b8
startDate
1990
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#gYear