Fedor
/
Nederlandse-Bibliografie-Totaal-NBT
/
Login
Register
Netwerk Digitaal Erfgoed
Nederlandse Bibliografie Totaal (NBT)
Browser
Triples
Insights
Schema
BETA
Class frequency
Class hierarchy
SPARQL
Graphs
1
Services
2
7113726e7aec59e8451abc10569038dc
7113726e7aec59e8451abc10569038dc
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/7113726e7aec59e8451abc10569038dc
Beleidsevaluatie bij controversiële onderwijsvernieuwing : een vergelijkende gevalsstudie naar de toegeschreven en feitelijke functies van evaluatie voor beleidsvorming in de multi-actorcontext van drie grootschalige vernieuwingsprojecten voortgezet onderwijs in de periode 1970-1986 = Policy evaluation in controversial educational innovations : a comparative case study of ascribed and real functions of evaluation for policy making in the multi-actor context of three large scale educational innovations in secondary education during the period of 1970-1986 / door Pieter Nicolaas Karstanje
mainEntityOfPage
7113726e7aec59e8451abc10569038dc
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/7113726e7aec59e8451abc10569038dc
ppn
047905107
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#string
dateCreated
1988-08-08
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#date
isPartOf
nbt
license
1-0/
mainEntity
Beleidsevaluatie bij controversiële onderwijsvernieuwing : een vergelijkende gevalsstudie naar de toegeschreven en feitelijke functies van evaluatie voor beleidsvorming in de multi-actorcontext van drie grootschalige vernieuwingsprojecten voortgezet onderwijs in de periode 1970-1986 = Policy evaluation in controversial educational innovations : a comparative case study of ascribed and real functions of evaluation for policy making in the multi-actor context of three large scale educational innovations in secondary education during the period of 1970-1986 / door Pieter Nicolaas Karstanje
type
AboutPage
sameAs
p047905107