Beleidsevaluatie bij controversiële onderwijsvernieuwing : een vergelijkende gevalsstudie naar de toegeschreven en feitelijke functies van evaluatie voor beleidsvorming in de multi-actorcontext van drie grootschalige vernieuwingsprojecten voortgezet onderwijs in de periode 1970-1986 = Policy evaluation in controversial educational innovations : a comparative case study of ascribed and real functions of evaluation for policy making in the multi-actor context of three large scale educational innovations in secondary education during the period of 1970-1986 / door Pieter Nicolaas Karstanje

Beleidsevaluatie bij controversiële onderwijsvernieuwing : een vergelijkende gevalsstudie naar de toegeschreven en feitelijke functies van evaluatie voor beleidsvorming in de multi-actorcontext van drie grootschalige vernieuwingsprojecten voortgezet onderwijs in de periode 1970-1986 = Policy evaluation in controversial educational innovations : a comparative case study of ascribed and real functions of evaluation for policy making in the multi-actor context of three large scale educational innovations in secondary education during the period of 1970-1986 / door Pieter Nicolaas Karstanje