Beleidsevaluatie bij controversiële onderwijsvernieuwing : een vergelijkende gevalsstudie naar de toegeschreven en feitelijke functies van evaluatie voor beleidsvorming in de multi-actorcontext van drie grootschalige vernieuwingsprojecten voortgezet onderwijs in de periode 1970-1986 = Policy evaluation in controversial educational innovations : a comparative case study of ascribed and real functions of evaluation for policy making in the multi-actor context of three large scale educational innovations in secondary education during the period of 1970-1986 / door Pieter Nicolaas Karstanje
mainEntity
Beleidsevaluatie bij controversiële onderwijsvernieuwing : een vergelijkende gevalsstudie naar de toegeschreven en feitelijke functies van evaluatie voor beleidsvorming in de multi-actorcontext van drie grootschalige vernieuwingsprojecten voortgezet onderwijs in de periode 1970-1986 = Policy evaluation in controversial educational innovations : a comparative case study of ascribed and real functions of evaluation for policy making in the multi-actor context of three large scale educational innovations in secondary education during the period of 1970-1986 / door Pieter Nicolaas Karstanje
about
author
description
Auteursvermelding op omslag: P.N. Karstanje
Proefschrift Utrecht
Sum. in English
Titel ook in het Engels: Policy evaluation in controversial educational innovations
inLanguage
isbn
9068131966
mainEntityOfPage
name
Beleidsevaluatie bij controver ...... during the period of 1970-1986
numberOfPages
publication
sameAs
label
Beleidsevaluatie bij controver ...... door Pieter Nicolaas Karstanje