Fedor
/
Nederlandse-Bibliografie-Totaal-NBT
/
Login
Register
Netwerk Digitaal Erfgoed
Nederlandse Bibliografie Totaal (NBT)
Browser
Triples
Insights
Schema
BETA
Class frequency
Class hierarchy
SPARQL
Graphs
1
Services
2
52402362f2f3348b3ad5502a8ee230e0
52402362f2f3348b3ad5502a8ee230e0
Person
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/52402362f2f3348b3ad5502a8ee230e0
Kenmerken van een succesvolle klantgerichte organisatie : een onderzoek in de Openbare Bibliotheek Hoogezand-Sappemeer naar de stand van zaken met betrekking tot de interne klantgerichtheid : een afstudeeropdracht binnen de afstudeerrichting "Informatiemanagement en bedrijfsvoering" / Gerda van der Wal
author
52402362f2f3348b3ad5502a8ee230e0
Person
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/52402362f2f3348b3ad5502a8ee230e0
name
Gerda van der Wal
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#string
type
Person