Pyjamocracy : how snapshots confuse our lives : for the first time in history the majority of existing images is made by amateurs / Meike Eggers ; [text ed. Flip Bool ; language ed. Bill Easter]Schrijven voor het web en sociale media / Annelies Verhelst & Victor PetersMarketing.com : e-communicatie in praktijk / Wim van der MarkHoe cultureel is de digitale generatie? : het internetgebruik voor culturele doeleinden onder schoolgaande tieners / Marjon Schols, Marion Duimel, Jos de Haan ; [fig.: Mantext ; vert. samenvatting Julian Ross]Zakelijk twitteren voor beginners / Carlijn PostmaGet social : online netwerken voor beginners / Jeanet Bathoorn ; [ill. Reid, Geleijnse & van Tol]De netwerkbijbel : alle antwoorden over social media, communities en ouderwets netwerken : hoe ga je er goed mee om, hoe bouw je ze uit, wat heb je persoonlijk nodig / Gerard van Vliet ; [ill.: Michael van Vliet ... et al.]De nieuwe regels van social media : over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing / David Meerman Scott ; [vert. uit het Engels: Tosca Weijers ; red.: Jaap-Wim van der Horst]De kleine twitter voor dummies / Raymond JanssenSociale media ...voor kids / César Cleijn ; ill.: Linda LeeEn nu online... : sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren / Joitske Hulsebosch, Sibrenne Wagenaar ; [eindred.: Olga Koppenhagen]iLobby.eu : survival guide to EU lobbying, including the use of social media / Caroline De CockSocial marketing strategie : van experiment naar succes / Sjef Kerkhofs ... [et al.]Altijd online : zelf de regie bewaren in een drukke digitale wereld / Soren Gordhamer ; [vert. uit het Engels: Marike Groot]Iedereen CEO : netwerkleiderschap en de nieuwe organisatie / Menno LantingSlimmer : hoe sociale media ons effectiever, creatiever en actiever maken / Clay Shirky ; [vert. uit het Engels: Tijmen Rozenboom]Doorbraak! : zero budget marketing op internet : een spannend jongens- en marketingboek in één / Niels AalbertsEchte vrienden : intimiteit in tijden van Facebook, GeenStijl en WikiLeaks / Stine Jensen ; [red.: Tijn Boon]Think small, grow big. : social media: de nieuwe manier om met je klanten te communiceren / door Ab Kuijer ; [eindred. Fabienne van Dillen]Slimmerkunde : slimmer omgaan met internet bij je studie én tips om slimmer te leven! / auteurs Tjeu Seeverens ... [et al.] ; eindred. Bas Bergervoet ... [et al.]Hoe cultureel is de digitale generatie? : het internetgebruik voor culturele doeleinden onder schoolgaande tieners / Marjon Schols, Marion Duimel, Jos de Haan ; fig.: Mantext ; vert. samenvatting [uit het Nederlands]: Julian Ros( a)DeStudentcoach : social media onmisbaar voor het succes van de student / Inge van Erkel en Simone LevieTwitter werkt! : slim banen en klanten vinden via Twitter / Fiona StoopOntdek Facebook / Marc CastricumHet Conversity Model : winst maken met social media / Clo WillaertsMarketing.com : praktijkboek e-commerce, social media & mobiel internet / Wim van der Mark ; [foto's: Corbis ... et al.]Het facebook effect / David Kirkpatrick ; [vert. uit het Engels: Piet Verhagen ... et al.]Het Conversity Model : winst maken met social media / Clo WillaertsVeel gekwetter, weinig wol : de inzet van sociale media door overheid, politiek en burgers / Chris Aalberts, Maurits KreijveldSociale media in het onderwijs : ideeënboek / red. Erno MijlandHandboek nieuwe media : digitale technologieën begrijpen en gebruiken / Tom Bakker, Piet Bakker ; [ill.: Verheul Media Supporters]Society 3.0 : a smart, simple, sustainable & sharing society : een boek voor wereldmensen / [tekst en haiku's: Ronald van den Hoff ; red.: OrgPanoptics ; ill.: A10design]Social media voor interne communicatie : twitteren op je werk / Huib KoelemanSociale media en branche en beroepsverenigingen: de tussenstand : een onderzoek naar de sociale media activiteiten van branche- en beroepsverenigingen in Nederland en de wijze waarop deze activiteiten van invloed zijn op hun positionering, belangenbehartiging en beleidsontwikkeling binnen de publieke sector / T. de BijlVideo Vortex Reader II : moving images beyond Youtube / ed. by Geert Lovink and Rachel Somers MilesSociale media voor ondernemers & professionals : handboek digitaal netwerken / Jorine de Bruin, Rimke de GrootHet digitale tijdperk, 1995-2005 / [medew. Marie Barbelet ... et al. ; red. Bookmaker ; ill. Colman Cohen ; iconogr. Marie-Christine Petit ; vert. uit het Frans en Engels Ron ter Borg ; red. Nederlandstalige uitg. LINE UP boek en media ... et al.]De kunst van Het Nieuwe Werken : ervaringen@dewerkpraktijk#HNW#cases / [redactioneel samengest. door: Paul van den Brink, Rosan Gompers ; eindred.: Uitgeverij TIEM]# Volgjemenog? / Tom Gouman ; [red.: Jedit werkt voor tekst]Werk vinden met social media : vind je ideale baan via social media / Aaltje Vincent