De Tao van Service : inspiratiegids voor klantgevoelige service / Eric de HaanDe Tao van Service : inspiratiegids voor klantgevoelige service / Eric de HaanZeg dat nog eens? : inspirerende inzichten en oneliners uit de (management)literatuur / Eric de Haan ; illustraties: Emanuel Wiemans ; redactie: Laure DijkstraLuisteren is goud : verdiep relaties, maak organisaties menselijker en geef groei gehoor / Eric de HaanLuisteren is goud : verdiep relaties, maak organisaties menselijker en geef groei gehoor / Eric de Haan
author
Integraal klachtenmanagement : inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering / Kees Ahaus, Eric de HaanService excellence / Jean-Pierre Thomassen, Eric de HaanService excellence / Jean-Pierre Thomassen, Eric de HaanService excellence / Jean-Pierre Thomassen, Eric de HaanExcelleren in service : omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts / Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan ; redactie: Piet Hugen