Kleur geven aan maatschappelijk ondernemerschap : het denkraam MaatschappijRelatieManagement (MRM) / auteurs Paul Doevendans en Derk Windhausen ; red. Van der Brug CommunicatieHet positioneren van de corporatie als maatschappelijke onderneming : handleiding positioneringsmodule MaatschappijRelatieManagement (MRM) / auteur Marco van Dorst ; red. Van der Brug CommunicatieBelanghouders-ID : een instrument om belanghouders te (h)erkennen en te positioneren / auteurs Paul Doevendans ... [et al.] ; red. Van der Brug CommunicatieHet inrichten van de corporatie als maatschappelijke onderneming : handleiding Bedrijfsvoeringsmodule MaatschappijRelatieManagement (MRM) / auteurs: Eduard Kas en Derk Windhausen ; red.: Van der Brug CommunicatieKlantRelatieManagementscan : een instrument om de klantoriëntatie te meten en te verbeteren / Rob Beltman, Ruud Bouwman ; red. Van der Brug CommunicatieDe cultuurscan : een instrument om de organisatiecultuur te meten en te veranderen / [auteurs: Aldert Dreimüller, Olaf Piekhaar ; red.: Van der Brug Communicatie]