Case research in IS : state of affairs / Erik J. de Vries & Daniël RoestInformation at the moment of truth : case study design / Erik J. de VriesCase research in IS : state of affairs / Erik J. de Vries & Daniël RoestMulti-channeling in de dienstverlening, het (PMC)2-raamwerk voor kanaalcoördinatie / Erik J. de Vries & Frederic StegenInformatie op het moment van de waarheid : het opbouwen van relaties in de front-office = Information at the moment of truth : building relationships in the front-office / Erik J. de VriesPrestatiemeting in automatiseringscentra : naar een evenwichtig maatwerk = Performance measurement in IT departments : towards balanced tailoring / E.J. de VriesInformation at the moment of truth: an information model for the front office / E.J. de VriesKnowledge management in hybrid supply channels : a case study / E.J. de Vries & H.G. BrijderICT enabled distribution of services : service positioning strategies, front office information and multi-channeling / Erik Johannes de VriesICT enabled distribution of services : service positioning strategies, front office information and multi-channeling / Erik Johannes de VriesDoen, delen en loslaten : de InAxis-methode om innovatie in het Openbaar Bestuur te stimuleren / [teksten, eindred. Erik de Vries ; fotogr.: Jeroen Bouman]Doing, sharing and letting go : the InAxis-method of stimulating innovation in public administration / [text, final ed. Erik de Vries ; transl. Maria Danielson ; photogr.: Jeroen Bouman]
author
Business reengineering op doorreis: tussenstation of eindstation? / Ard Huizing en Erik J. de Vries (red.)Business reengineering: over en uit? = Business reengineering en route: between stations or end of the line? / Ard Huizing & Erik de VriesBlikschade : wat er gebeurt met de frisse blik van nieuwkomers bij de rijksoverheid tijdens hun eerste 100 dagen / [onderzoek: Cees van Woerkom ... et al ; teksten, eindred.: Erik de Vries]