Domeinspecifieke segmentatie op het financiële domein / Serge van DijkDoelgroepen en belangengroepen in city marketing : hoe ze te identificeren en kiezen / door Inge van Stijn en Ton KriekaardSegmentatie van de biermarkt : "een vergelijking van segmentatiemethodes" / A. BehimehrDoelgericht segmenteren van markten / A.J. KoopmansDe discipline van marktleiders : kies uw klanten, verklein uw focus, en domineer uw markt / Michael Treacy & Fred Wiersema ; [vert. uit het Engels: Meile Snijders]Van twee markten willen eten : organisaties en consumenten als klant / Wim BiemansNieuwe denkwijzen voor marktsegmentatie? : consumentenbestedingen bij teruglopend vrij besteedbaar inkomen : een studie naar de efffecten van inkomensdalingen op de consumptieve vraag van individuen en huishoudensThe marketing concept and market segmentation / W. Fred van Raaij and Natasha E. StroekerSegmenting the marketing channel from an information technology perspective / Harald J.H. HarbersPublieksonderzoek als segmentatie-instrument / Olivier van der VetDe discipline van marktleiders : kies uw klanten, verklein uw focus, en domineer uw markt / Michael Treacy & Fred Wiersema ; [vert. uit het Engels: Meile Snijders]Private labels: het paard van Troje? / Laurens Sloot en Peter Verhoef ; [foto's: M.J. ten Napel]Market segmentation : conceptual and methodological foundations / Michel Wedel, Wagner A. KamakuraDe commerciële effectiviteit van banken / Gert Dijkstra, Paul Geurtsen, Wim Walsteijn ; [tekstbijdragen Gert Dijkstra ... et al. ; red. Anneke Duijts]Essays in international market segmentation / Frenkel ter HofstedeMarket segmentation : conceptual and methodological foundations / Michel Wedel, Wagner A. KamakuraDe afbakening van de relevante markt : is de huidige benadering aan herziening toe? : eindrapport / Barbara Baarsma, Jules Theeuwes ; met medew. van: Flóra Felsö en Corine Zijderveld en Jeroen HinloopenAdaptive multidimensional scaling: the spatial representation of brand consideration and dissimilarity judgments / by Tammo H.A. Bijmolt, Michel Wedel, Wayne S. DeSarboStrategic targeted advertising / Andrea Galeotti, José Luis Moraga-GonzálezCountry and consumer segmentation: multi-level latent class analysis of financial product ownership / by Tammo H.A. Bijmolt, Leo J. Paas, Jeroen K. VermuntStudies in local marketing / Albert van DijkExtending dynamic segmentation with lead generation : a latent class Markov analysis of financial product portfolios / by L.J. Paas, T.H.A. Bijmolt, J.K. VermuntAssessing customer evaluation and revenue consequences of component sharing across brands in the vertical product line / Peter C. Verhoef and Koen H. PauwelsMarket segmentation : how to do it, how to profit from it / Malcolm McDonald and Ian DunbarEssays on international market entry: strategic alliance governance and product segment entry / Alexander EapenDe discipline van marktleiders : kies uw klanten, verklein uw focus, en domineer uw markt / Michael Treacy & Fred Wiersema ; vertaling [uit het Engels]: Meile SnijdersDe blauwe oceaan : creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; vertaling [uit het Engels] Tijmen RoozeboomVacantiegangers en autobezitters : een marktsegmentatieonderzoek : een onderzoek naar gedragingen en houdingen van vacantiegangers, autobezitters, recreanten, leden van milieuorganisaties en ANWB-leden / [door] W.M. Oppedijk van Veen