Publieksgericht handelenInformatiebeleid tussen vraag en aanbod / H. BosUrban services and consumer needs : O.E.C.D./I.U.L.A. Workshop, Amsterdam, 22-25 April 1988 / [selectie en verslag:] Fred van der MolenVijftig manieren om een klant kwijt te raken : klantgericht denken en doen / Frans KripsDus jij denkt dat je klantgericht bent? / Video Arts ; [vert. uit het Engels door Leo van der Deijl ; cartoons Shaun Williams]Klant-marktgericht renoveren / [red.: Saskia Bolten ; eindred.: Ank Benko ; fotogr.: Charles Bels ... et al. ; tek. Kees Geevers]Contact met "mijn ambtenaar" : een onderzoek naar de ervaringen van cliënten met de Haagse Sociale Dienst / Jan Vos, Stefan HoegenTot uw dienst : gemeentelijke reorganisatie en klantgerichte maatregelen / Bram SmitKlantgerichtheid van een ziekenhuis / T.C.M. de BontKenmerken van een succesvolle klantgerichte organisatie : een onderzoek in de Openbare Bibliotheek Hoogezand-Sappemeer naar de stand van zaken met betrekking tot de interne klantgerichtheid : een afstudeeropdracht binnen de afstudeerrichting "Informatiemanagement en bedrijfsvoering" / Gerda van der WalCustomer marketing : een praktisch antwoord op de vraag: 'in welke business zitten we eigenlijk?' / door Jay Curry ; [vert. uit het Engels door Willem Nieuwenhuys ... et al.]De service-technicus: verkoper van de tweede orde(r) / Bart van LuijkKlantgericht ondernemen : van praten naar doen / Richard C. Whiteley ; [vert. uit het Engels door Th.H.J. Tromp]Wie is er tegen kwaliteit en klantgerichtheid : Dr W.F.G. Mastenbroek over het beïnvloeden van organisatieculturenKlantgericht werken / Commissie Publieksvoorlichting VVOUw bril is jarig : 1000 ideeën om klanten te krijgen en te houden / Rob van VuureDe systematische ontwikkeling van diensten een klantgerichte benadering : verslag van de tweede fase van het programma "Perspectieven voor diensten" / opgesteld door TNO beleidstudies: M.W. de Jong, L.P. van Bemmel ; met medew. van C. Machielse, P.P. Tordoir, H.A. VethmanKlant: koning : klantgericht denken op managementniveau / Ger J. LensenManaging customer order driven engineering : an interdisciplinary and design oriented approach / Dennis Richard MuntslagTransaction engineering : process design and information technology beyond interchangeability / Marcellinus Robertus CreemersDe produktservice-levenscyclus : in leven of... dood? / Edwin H. WinterKundenzufriedenheit durch Servicequalität / Reinhold RappKlanten winnen, klanten houden / Jacques Horovitz ; [vert. uit het Engels naar de oorspr. Franse uitg. door Jan G. Hulsegge]Dossier customer marketingKDI jaarboek ... / Stichting Kwaliteitsdienst (KDI)Klanten winnen, klanten houden / Jacques Horovitz ; [vert. uit het Engels naar de oorspr. Franse uitg. door Jan G. Hulsegge]Fysieke distributie en logistiek: een kwestie van Customer Service / door A.R. van Goor ; in samenwerking met de Open Universiteit, HeerlenRelatiemanagement als verkoopkracht / Jan L. WageCustomer marketing : een praktisch antwoord op de vraag: 'in welke business zitten we eigenlijk?' / door Jay Curry ; [vert. uit het Engels: Willem Nieuwenhuys]De klant als beoordelaar van het dienstverlenend personeel : waarom, wanneer en hoe? / Maarten van Klaveren ; Sil de GraafKlantgericht ondernemen / [red.: Kees van den Heuvel]Customer loyalty als bedrijfsstrategie : meer rendement uit relaties / [hoofdred.: Herman Vaanholt ; medew.: Arjen de Bruijn ... et al. ; onder eindred. van Ewald Wagenaar]Monitoring product safety : a pilot study on the effectiveness of product monitoring in relation to product safety / Heidi Maj-Britt LundKlanttevredenheid, de succesfactor voor elke organisatie : een praktische handleiding voor het onderzoeken en vergroten van de tevredenheid van uw klanten / J-P.R. Thomassen, E. in 't Veld, H.H. WinthorstIs cliënt koning? : bundel ter gelegenheid van het Jonge Balie Congres 1994 / [T. de Waard ... et al.]Het (v)oordeel van de ontevreden klant / Ko de RuyterDe complete gids voor customer service / Linda M. Lash ; [vert. uit het Engels: Sophie Brinkman ; red.: Jan G. Hulsegge ... et al.]Workflow management-systemen op een rij / [samenst./red.: Moret Ernst & Young]De succesvolle vernieuwing van diensten : een nieuwe kijk op de economie / opgesteld door TNO beleidsstudies: M.W. de Jong, L.P. van Bemmel, C. MachielseEen klant komt altijd van rechts / Arianne van Galen ; [ill.: Peter van der Vet]