Hoe verkoop ik drukwerk? : handleiding voor drukwerkverkopers / bew. door P. BorstEffectieve promoties / Ed A. van EunenMarketing voor non-profit organisaties / Philip KotlerBusiness-to-business / onder red. van: Bert Duijnstee ... [et al. ; hoofdred.: H. Endeveld ... et al. ; auteurs: Bert Duijnstee ... et al. ; eindred.: Ankie Bookelaar]Praktijkboek ..Direct Marketing & Sales Promotion.. / onder red. van: Huub Endeveld, coördinatie ... [et al. ; eindred.: Allard Frederiks ... et al. ; fotogr.: Joost Meijer]Promotionele acties / J.A. Schaap ; [eindred.: Wally Cartigny]Sellers' hedging incentives at EPA's emission trading auction / B.R. Dijkstra and M. HaanModels for sales promotion effects based on store-level scanner data / Harald Johan van HeerdeModels for sales promotion effects based on store-level scanner data / Harald Johan van HeerdePlantania: van kassa tot kas : marktgerichte ketenvorming in de sierteelt / [red.: Rijnconsult ; teksten: Françoise Keulen Tekstproducties ; fotogr.: Greencard]Omzet te koop : 100 normen voor extra winkel omzet / A. HuttmannEen geslaagde presentatie / Tim Hindle ; [ed. David Tombesi-Walton ; vert. uit het Engels ; Nederlandse tekstbew. en eindred.: Roularta Media Group]Niet geschoten is altijd mis! : praktische handleiding voor promotie en verkoop in fitnesscentra / Jan Middelkamp ; [met medew. van Hans Dekker ... et al.]Suboptimality of sales promotions and improvement through channel coordination / Berend Wierenga and Han SoethoudtIn 3 stappen naar effectieve beursverkoop / Michael SternKant-en-klare verkooptips : praktische tips om uw salesprestaties te verbeteren / Neil Watson en Steve Hurst ; [vert. uit het Engels: Florence Heybroek]Acquireren moet : klantenwerving waarom en hoe / Huub HovensHet rijk van koning klant : van klantenwerving naar klantenbinding / Harald PolProduct trials: the effects of direct experience on product evaluation / Ineke Manon de GrootThe effectiveness of case-based reasoning : an application in sales promotion / Niek A.P. Althuizen and Berend WierengaDirectmailbrieven die werken / Jolanda Bouman ; [hoofdred. Berend & Bouman, tekst en productie]Winst in werken met klantprofielen : producten verkopen binnen de Wfd-norm / R.A.J. Graafsma, H. WintersMeasuring short- and long-run promotional effectiveness on scanner data using persistence modeling / Marnik G. Dekimpe ... [et al.]Een cadeaubon met een goed doel : een onderzoek naar het gebruik van de cadeaubon van de Wereldwinkel / Kristel RavenshorstDirect meer omzet! / Max Kooijmans ; [ill.: Stef Verbraeken ; red.: Mariët van den Berg ... et al.]Een cadeaubon met een goed doel : een onderzoek naar het gebruik van de cadeaubon van de Wereldwinkel / Kristel RavenshorstSynergie in sales : verkopen mét klanten / Carl D. Zaiss en Thomas Gordon ; [vert. uit het Engels: inAksie, Ingrid Buthod-Girard]Bier blijft lokmiddel : bierpromotie en kortingsacties op bier via supermarkten zomer 2004Bezorgservices alcoholhoudende drank : een indicatief onderzoek naar de aard en omvang van het fenomeen 'bierkoerier' / [auteurs: R. Kaptijn, J. Mulder]Graag gedaan : alles over (klant)communicatie / [tekst: Vincie van Gils]New... private brands! : de rijzende ster van de huismerken / Paul H.J.M. MoersPromotion forecasting at Laurus N.V. / by: Javier OrtegaMaster in klantcontacten : succes als logisch gevolg van werken met de Wfd / Marcel Hoefman ; [hoofdred.: J.R. Schrijver]Master in klantcontacten : succes als logisch gevolg van werken met de Wfd / Marcel Hoefman ; [hoofdred.: J.R. Schrijver ; vakred.: R.P.H. Lückers]Met passie naar de top / [red.: Sicco Santema ... et al. ; bijdragen: Salih Coskun ... et al.]Consultative selling : sales professional, KPN sales / [red. Sicco Santema ... et al. ; met medew. van Alinda Hingstman ... et al.]Reflection skills portretten : sales professional, KPN Sales / [red.: Sicco Santema ... et al. ; met medew. van Ine Bos ... et al.]Stoppen met verkopen : zorg dat je invloed krijgt op het inkoopproces / [schrijver Joop Sliphorst]Beursachtig! : een blik in de wereld van standbouw en effectief exposeren / [red.: Huub Klompenhouwer ... et al. ; eindred.: Annemieke van Keulen ... et al.]Driving firm performance with strategic account management / Kaj Storbacka