Kwaliteitsperceptie van voedingsmiddelen : verkennende studie / J.E.B.M. Steenkamp, B. Wierenga, M.T.G. MeulenbergKwaliteitsperceptie van voedingsmiddelen : verkennende studie / J.E.B.M. SteenkampKwaliteitsperceptie van voedingsmiddelen : verkennende studie / J.E.B.M. SteenkampOnderzoek naar kwaliteitsperceptie als research guidance voor produktontwikkeling / J.E.B.M. Steenkamp en J.C.M. van TrijpKwaliteitsbeoordeling van vleeswaren / J.E.B.M. SteenkampKwaliteitsbeoordeling van vleeswaren / J.E.B.M. SteenkampKwaliteitsbeoordeling van vleeswaren / J.E.B.M. SteenkampKwaliteitsbeoordeling van vleeswaren / J.E.B.M. SteenkampKwaliteitsbeoordeling van vleeswaren / J.E.B.M. SteenkampSensorische kwaliteitsbeoordeling en bereidingsgewoonten vers vlees / G.E.B.M. [i.e. J.E.B.M.] Steenkamp, G.C.M. van TrijpKwaliteitsbeoordeling van vleeswaren / J.E.B.M. SteenkampProduct quality : an investigation into the concept and how it is perceived by consumers / Jan-Benedict E.M. SteenkampProduct quality : an investigation into the concept and how it is perceived by consumers / Jan-Benedict E.M. SteenkampDe Europese consument: feit of fictie? : segmentatieonderzoek in Europees perpectief / door J. E. B. M. SteenkampKwaliteitsperceptie van voedingsmiddelen : verkennende studie / J.E.B.M. Steenkamp, B. Wierenga [en] M.T.G. MeulenbergLess is more : in gesprek met professor Jan-Benedict Steenkamp / Luc Smeets, Ludo KoksGlobal consumers in a global world / J.E.B.M. Steenkamp
author
Issues in means-end chain theory / by Rik G.M. Pieters, Jan-Benedict E.M. Steenkamp, Michel WedelDe Europese consument van voedingsmiddelen in de jaren '90 / J.E.B.M. Steenkamp (red.)Markt en consument 2010 : verslag workshop "Markt en consument 2010" d.d. 11 juni 1996Mixture model analysis of complex samples / M. Wedel, F. ter Hofstede and J.-B.E.M. SteenkampMixture model analysis of complex samples / M. Wedel, F. ter Hofstede and J.-B.E.M. SteenkampSpecial issue on Marketing modeling on the threshold of the 21st century / editor Jan-Benedict E.M. SteenkampCompetitive reactions and the cross-sales effects of advertising and promotion / Jan-Benedict E.M. Steenkamp ... [et al.]Brand breakout : hoe merken uit opkomende markten de wereld veroveren / Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp ; vertaling [uit het Engels] Tijmen Roozenboom