Marketing voor iedereen : compleet handboek voor directe toepassing / Paul PostmaDatabase marketing / Paul Postma, Cor MolenaarJan Klaassen vindt de koningskroon : vijf vrolijke poppenkaststukjes / Paul Postma ; [tek. P. Whistler]Het direct marketing boek : toepassingen en mogelijkheden voor database gestuurde direct marketing / Paul PostmaKijk op marketing / P.G. PostmaDe avonturen van Jan Klaassen : zes zeer eenvoudige poppenkaststukjes / Paul Postma ; [tek. Kitty de Man]Toeristisch spoorboekje : complete treinreisgids voor heel Nederland / door Paul Postma ; tot stand gekomen in samenw. met de Nederlandse SpoorwegenJan Klaassen en de cirkusaap : 6 poppenkaststukjes voor de jeugd / Paul Postma ; [ill. Kitty de Man]Verkoopefficiency : prestatieverbetering in de persoonlijke verkoop / Paul PostmaJan Klaassen en de cirkusaap : 6 poppenkaststukjes voor de jeugd / Paul Postma ; met zwarte ills. van Kitty de ManPostma over marketing / [Paul Postma]Naar een succesvolle bezetting van etherfrequenties / P.G. Postma, D.A. Oppedijk, M.F. VersteegHet nieuwe marketing tijdperk : feesten, vrijen en frauderen / Paul PostmaMarketing voor iedereen : handboek marketing direct praktijk gericht te gebruiken / Paul PostmaMultimedia marketing / Paul PostmaHet nieuwe marketing tijdperk : feesten, vrijen en frauderen / Paul PostmaHandboek interactieve marketing : databasemarketing in de praktijk / Paul PostmaHet nieuwe marketing tijdperk : feesten, vrijen en frauderen / Paul PostmaMarketinggoeroe Paul Postma : 'Doelgroepen bestaan niet' / Laurens BerentsenJa, jij́ bent gek! : belevenissen van een marketinggoeroe die zelf boodschappen doet / Paul Postma ; [ill.: Marc Spruyt]Handboek interactieve marketing : databasemarketing in de praktijk / Paul PostmaGek van winkelen : 91 bizarre belevenissen bij het boodschappen doen / Paul Postma ; [ill.: Marc Spruyt]Het nieuwe marketing tijdperk : feesten, vrijen en frauderen / Paul PostmaVerstandig denken, infantiel handelen : 10+ 5 sleutels om succesvol in te spelen op de 'onvoorspelbare' klant / Paul PostmaThe ultimate marketing machine ; creating the predictable consumer / Paul Postma ; [transl. from the Dutch: Jonathan Ellis]Direct marketing : direct marketing in 8 stappen / Paul PostmaDe gelukswinkel : over het binden en boeien van klanten / Paul Postma, Maurits BruelHandboek direct marketing 2.0 : marketing via print, DRA, e-mail, web, blogs, mobiele media, telefonie, IVR, sms, DRTV, interactieve tv, podcast, webcast... / auteur: Paul Postma ; co-auteurs: Lars Arnoldussen ... [et al. ; eindred.: Karin Bosveld]De gehaakte aardbei / Paul PostmaHandboek Direct Marketing 3.0 : online & offline / auteur: Paul Postma ; co-auteurs: Lars Arnoldussen ... [et al. ; eindred.: Sjoukje van der, i.e. de, Kolk]De gehaakte aardbei / Paul PostmaJan Klaassen krijgt een feestmuts : vijf vrolijke poppenkaststukjes / Paul Postma ; omslagontwerp en tekeningen P. WhistlerHandboek Direct Marketing 3.0 : online & offline / auteur: Paul Postma ; co-auteurs: Lars Arnoldussen, Sander auf dem Brinke, Bart Clement, Richard Geukema, Lex Pluijter, Arnoud Markus, Hendrik van de Ridder, Alexander Singewald, Hilly Snippe, Pieter Stel ; eindredactie: Sjoukje van der KolkVerkoopefficiency : een unieke methode voor prestatieverhoging van het verkoopapparaat / P.G. PostmaJan Klaassen en de cirkusaap : 6 poppenkaststukjes voor de jeugd / Paul Postma ; [ill. Kitty de Man]De avonturen van Jan Klaassen : zes zeer eenvoudige poppenkaststukjes / Paul Postma ; [tek. Kitty de Man]Toeristisch spoorboekje : seizoen 1976-1977 : complete treinreisgids voor heel Nederland / door Paul Postma ; tot stand gekomen in samenw. met de Nederlandse SpoorwegenSucces in marketingpraktijk : gids voor verkoopverbetering in veranderende markten / P.G. PostmaHet poppenkastboek : we maken de poppen en de kast : wenken om zelf te spelen / Paul Postma ; [tek.: Kitty de Man]Trein trips : TienerToer =+ 2 + Kris Kras / Paul Postma
author
Handboek direct marketing / red. Paul Postma, Egbert Jan van Bel ; onder auspiciën van het Direct Marketing Instituut NederlandHandboek direct marketing : strategie, praktijk en ontwikkeling / [red.:] Egbert Jan van Bel, Paul Postma ; [eindred.: Ton Derks]Het grote poppenkastboek : voor grote en kleine poppenspelers, met veel lange en korte stukken / door Heinrich Maria Denneborg ; met tek. van Jutta Kirsch-Korn en met foto's van Sigwart Korn ; [vert. uit het Duits door Paul Postma]