Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie / Drs. J.M.G. Floor, Prof.dr. W.F. van Raaij, Drs. M.Y. Bouwman
mainEntity
Marketingcommunicatiestrategie : reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie / Drs. J.M.G. Floor, Prof.dr. W.F. van Raaij, Drs. M.Y. Bouwman
about
associatedMedia
author
bookEdition
Zevende druk
bookFormat
contributor
description
Deze zevende editie is volledig geactualiseerd
inLanguage
isbn
9789001856281
mainEntityOfPage
name
Marketingcommunicatiestrategie ...... n, geïntegreerde communicatie
numberOfPages
publication
sameAs
label
Marketingcommunicatiestrategie ...... . van Raaij, Drs. M.Y. Bouwman