Creatief reclame-onderzoek : schema en thema / W.F. van RaaijGeprogrammeerde instructie moderne wiskunde / W.F. van Raaij ; [ill.: Jacques Teljeur]Consumentengedrag : een sociaal-wetenschappelijke benadering / W. Fred van Raaij en Gerrit Antonides ; [foto's: Sven van Enckevort ... et al.]A hierarchy of excuses for not behaving in a pro-environmental way / W. Fred van RaaijThe life and work of André Gabor / W. Fred van RaaijPostmodern consumption / W. Fred van RaaijEconomic news, expectations and macro-economic behaviour / W. Fred van RaaijCosts and benefits of unemployment and employment / W. Fred van Raaij, Gerrit AntonidesConsumer confidence, expenditure, saving, and credit / W. Fred van Raaij, Henk J. GianottenGeïntegreerde communicatie : een ontvangersperspectief / W.F. van RaaijGeïntegreerde communicatie : een ontvangersperspectief / W.F. van RaaijHeeft de vloerbedekking in een schoollokaal invloed op het gedrag van de leerlingen? / door W.F. van RaaijStandardisation of global communication? / W. Fred van RaaijEconomic psychology and the concept of affordability / W. Fred van Raaij, Natasha E. StroekerConsumentengedrag : een sociaal-wetenschappelijke benadering / W. Fred van Raaij en Gerrit Antonides ; [fotogr.: Sven van Enckevort ... et al.]The marketing concept and market segmentation / W. Fred van Raaij and Natasha E. StroekerCustomer control of service validity and reliability / W. Fred van Raaij and Ad Th.H. PruynConsumer financial-economic expectations and the euro and some comments on the Draft Report from the Euro Working Group for the Consumer Committee / W. Fred van RaaijConsumentengedrag : een sociaal-wetenschappelijke benadering / W. Fred van Raaij en Gerrit Antonides ; [fotogr.: Sven van Enckevort ... et al.]Economische psychologie in de 21ste eeuw : mensen en informatie/communicatietechnologie / W. Fred van RaaijHet imago van de publieke sector als werkgever / W.F. van Raaij, H. Vinken, L.P.M. van DunSchematheorie : onbewuste invloeden op het economisch gedrag / W. Fred van RaaijConsumer financial behavior / by W. Fred van RaaijConsumer choice behavior : an information-processing approach / door Willem Frederik van RaaijGeprogrammeerde instructie wiskunde : ter voorbereiding voor het vak statistiek / W. F. van RaaijGeprogrammeerde instructie matrix algebra / W.F. van RaaijConsumentenvertrouwen en -verwachtingen in een periode van recessie / W.F. van RaaijGeprogrammeerde instructie wiskunde ter voorbereiding voor het vak statistiek / W.F. van RaaijGeprogrammeerde instructie wiskunde ter voorbereiding voor het vak statistiek / [door] W.F. van RaaijGeprogrammeerde instructie moderne wiskunde / W.F. van Raaij ; [ill. Jacques Teljeur]Geprogrammeerde instructie wiskunde ter voorbereiding voor het vak statistiek / W.F. van RaaijAffectieve en cognitieve effecten van reclame / W. Fred van RaaijGeprogrammeerde instructie moderne wiskunde / W.F. van Raaij ; [ill. Jacques Teljeur]Consumer expenditure as a function of income and willingness to buy / W. Fred van Raaij and Henk J. GianottenConsumers evaluation processes with regard to multi-attribute alternatives : paper prep. for the workshop on "Cognitive models of consumer decision processes", Jouy-en-Josas, (France) : Centre d'Enseignement Supérieure des Affaires, Jan., 30-31, 1976 / W.F. van Raaij
author
Consumentenvertrouwen, consumptieve bestedingen, besparingen en kredietvraag / door: H.J. Gianotten, G. Moerkerke, W.F. van RaaijConsumentengedrag : theorie, analyse & toepassingen / B. Wierenga, W.F. van RaaijDe verklaring van de discretionaire gezinsbesparingen en het bedrag aan nieuwe hypotheken op woonhuizen/bedrijfspand m.b.v. economische en psychologische variabelen / Pieter J.M. van den Brink ; m.m.v. W.F. van RaaijDe direct mail demonstratie-campagne : een systematische analyse van direct marketing als strategie met theoretische achtergronden en praktijkvoorbeelden / W.F. van Raaij ... [et al.]De direct mail demonstratie-campagne : een systematische analyse van direct marketing als strategie met theoretische achtergronden en praktijkvoorbeelden / W.F. van RaaijHandbook of economic psychology / ed. by W. Fred van Raaij, Gery M. van Veldhoven, Karl-Erik WärnerydDe direct mail demonstratie-campagne : een systematische analyse van direct marketing als strategie met theoretische achtergronden en praktijkvoorbeelden / W.F. van RaaijSchemata : informatieverwerking, beïnvloedingsprocessen en reclame : pre-advies aan de VEA / Jan Beijk, W. Fred van RaaijMarketing-communicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, artikelpresentatie, displays, verpakkingen, persoonlijke verkoop, direct-marketing-communicatie en geïntegreerde communicatie / Ko Floor & Fred van RaaijInkomen en de voor- en nadelen van werk / G. Antonides, W.F. van RaaijPsychology in economics and business : an introduction to economic psychology / Gerrit Antonides ; with an introd. by W. Fred van RaaijReclamewerking / Rik Pieters, Fred van RaaijMarketing-communicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / Ko Floor & Fred van RaaijCommunicatie en informatie : een stand van zaken / red. Fred van Raaij ... [et al.]Marketingcommunicatiecases / Mark de KruijkMarketingcommunicatiecases / Mark de KruijkAttributing pro-environmental behavior, motivation and ability to self and others : the effect of issue involvement / Rik G.M. Pieters, Mark D. de Kruijk, W. Fred van RaaijMarketingcommunicatiecases / Mark de Kruijk, Fred van Raaij, Ko FloorFunctions and management of affect: applications to economic behavior / Rik G.M. Pieters and W. Fred van RaaijConsumers in retail environments / Paul M.W. Hackett, Gordon R. Foxall and W. Fred van RaaijThe changing consumer in the Netherlands / Peter S.H. Leeflang, W. Fred van RaaijThe changing consumer in the European Union: a 'meta-analysis' / Peter S.H. Leeflang and W. Fred van RaaijResearch in management science : the challenge of double integration / Tom Elfring, W. Fred van RaaijIntegrating vieuws on economic behavior : IAREP/SABE conference Erasmus University Rotterdam, July 10-13, 1994 / organizing committee Gerrit Antonides and W.Fred van RaaijWhat inhibits the mere exposure effect: recollection or familiarity? / Gewei Ye and W. Fred van RaaijSearching the optimal point of elaboration likelihood / Gewei Ye and W. Fred van RaaijPredicting the intention to buy imported and domestic brands / Hartanto Brotoharsojo and W. Fred van RaaijPsychology in economics and business : an introduction to economic psychology / by Gerrit Antonides ; with an introd. by W. Fred van RaaijAttentie, attentie... retentie! : over relatiemarketingpogramma's gesproken / door L.M. Blijenberg, W.F. van Raaij en R.A.M. VermeulenDutch people's attitudes toward the euro: a trade-off between costs and benefits / Yvonne M. van Everdingen & W. Fred van RaaijProduct en consument / W.F. van Raaij ... [et al.]Marketing-communicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen en tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie / J.M.G. Floor, W.F. van Raaij ; [tekenwerk: Carla Gerritzen]Reclamewerking / Rik Pieters, Fred van RaaijProduct en consument / W.F. van Raaij ... [et al.]Zoekende surfers en surfende zoekers : Internet beïnvloed informatiezoekgedrag van consumenten / Pauline Plasmeijer, Janny Hoekstra, Fred van RaaijMarketingcommunicatie in zakelijke markten : strategische en geïntegreerde communicatie voor business-to-business-marketeers / Marc Logman, Paul Matthyssens, W. Fred van RaaijInkomen en de voordelen en nadelen van werk : herhaald onderzoek / Gerrit Antonides en Fred van RaaijThe effectiveness of advertising matching purchase motivation : an experimental test / Joost Loef, Gerrit Antonides and W. Fred van RaaijSynergetische marketing : een visie op oorzaken en gevolgen van veranderend consumentengedrag / Theo B.C. Poiesz en W. Fred van RaaijThe role of schema salience in ad processing and evaluation / Joost Loef, Gerrit Antonides, and W. Fred van Raaij