Merkenbeleid / onder red. van: Andy P. Mosmans en Roland van der VorstKlantenloyaliteit / onder red. van Wil WurtzInternationale marketing / onder red. van: Robert A. van der Zwart, Fred Eenennaam [i.e. Fred van Eenennaam]Marktonderzoek / onder red. van: Cees van RooyRetail & marketing / onder red. van: R.P. van der KindProductintroducties / onder red. van: Erik Jan HultinkDienstenmarketing / onder red. van: Marjolein Visser ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Marketing en milieu / onder red. van: Paul H. Driessen ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Marketing balanced scorecard / onder red. van Ed Peelen, Philip Waalewijn, Sjoerd Wijnia ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Corporate reputatie / onder red. van: Andy P. Mosmans ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Business intelligence / onder red. van: Egbert Philips, Dirk Vriens ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Marketing engineering / onder red. van: F. van Eenennaam, C.M. Krielaart, R.A. van der Zwart ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Demand & supply chain management / onder red. van: Jack A.A. van der Veen, Henry S.J. Robben ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Combineren van merken en producten / onder red. van: Giep FranzenE-business: de hype voorbij / onder red. van: Eduard Ch.L.M. Schaepman ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Strategisch denken in marketing / onder red. van: Henry S.J. Robben, Rudy K. Moenaert ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]CRM - de klant centraal / onder red. van: Rob Beltman, Eduard Peelen, Philip Waalewijn ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Prijs : waarde : winst / onder red. van: Fred van Eenennaam, Céline M. Krielaart, Robert A. van der Zwart ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Organisatie van de marketing : productmanagement, accountmanagement, category management / onder red. van: G.J. Verra ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Marktgericht ondernemen / onder red. van: Fred Langerak ; [eindred.: Content4Media, Florence Heybroek-Vogelvang]Zicht op de marketingprestatie / onder red. van: Philip Waalewijn, Yousri Mandour, Walle Oppedijk van Veen ; [eindred.: Philip Waalewijn]Businessmarketing : focus op technische organisaties / onder red. van: Jan ten Bosch, Hein van der Hart ; [eindred.: Content4Media, Florence Heybroek-Vogelvang]Forecasting : intuïtie, kennis en kunde / onder red. van: Dolce van de Langenberg, Nicole Pijnenburg, Fred van Eenennaam ; [eindred. Content4Media, Florence Heybroek-Vogelvang]Klantentrouw via internet : E-loyalty / onder red. van: Ed Peelen, Tom Dolkens, Paul WinnubstVan levering naar experience : het bouwen van innovatieve distributiestructuren / onder red. van: Elles Ogink, Fred van EenennaamMerkenbeleid / onder red. van: Andy P. Mosmans jr. en Roland van der Vorst
isPartOf
mainEntity
description
Vanaf eind 1998 uitg. ook: Dev ...... : Alphen aan den Rijn : Kluwer
inLanguage
mainEntityOfPage
name
MarketingWijzer
publication
sameAs
label
MarketingWijzer