Een schip van de RMS-GmbH uit Duisburg wordt be- of ontladen in de Container Terminal Nijmegen, op de achtergrond zien we de Weurter sluizen. Vanaf dan zouden de vrachten die overgeladen werden alleen maar toenemen in deze overslaghaven. Er was namelijk een nieuwe rederij opgericht die ervoor zorgde dat een groot deel van de coasters die tot dan toe Nijmegen alleen maar passeerden, op hun tocht van Duisburg naar Groot-Brittannië of vice versa, Nijmegen ook aandeden. Transport Centrale Gelderland met toen meer dan 90 wegvervoersbedrijven was een van de aandeelhouders van deze rederij, de NRZ, Nijmegen-Rijn-Zee.
Een schip van de RMS-GmbH uit Duisburg wordt be- of ontladen in de Container Terminal Nijmegen, op de achtergrond zien we de Weurter sluizen. Vanaf dan zouden de vrachten die overgeladen werden alleen maar toenemen in deze overslaghaven. Er was namelijk een nieuwe rederij opgericht die ervoor zorgde dat een groot deel van de coasters die tot dan toe Nijmegen alleen maar passeerden, op hun tocht van Duisburg naar Groot-Brittannië of vice versa, Nijmegen ook aandeden. Transport Centrale Gelderland met toen meer dan 90 wegvervoersbedrijven was een van de aandeelhouders van deze rederij, de NRZ, Nijmegen-Rijn-Zee.
about
copyrightHolder
creator
dateCreated
1988-03-17
dateModified
2021-10-16T02:28:59Z
genre
identifier
isPartOf
Dagblad De Gelderlander Nijmegen
license
name
Een schip van de RMS-GmbH uit ...... ij, de NRZ, Nijmegen-Rijn-Zee.
label
Een schip van de RMS-GmbH uit ...... ij, de NRZ, Nijmegen-Rijn-Zee.
beginningDate
1988-03-17
conditionsOfUse
endDate
1988-03-17
hasCarrierType
hasCreator
hasModificationDate
2021-10-16T02:28:59Z
hasOrHadSubject
hasOrHadTitle
identifier
isOrWasIncludedIn
Dagblad De Gelderlander Nijmegen