Een schip van de RMS-GmbH uit Duisburg wordt be- of ontladen in de Container Terminal Nijmegen, op de achtergrond zien we de Weurter sluizen. Vanaf dan zouden de vrachten die overgeladen werden alleen maar toenemen in deze overslaghaven. Er was namelijk een nieuwe rederij opgericht die ervoor zorgde dat een groot deel van de coasters die tot dan toe Nijmegen alleen maar passeerden, op hun tocht van Duisburg naar Groot-Brittannië of vice versa, Nijmegen ook aandeden. Transport Centrale Gelderland met toen meer dan 90 wegvervoersbedrijven was een van de aandeelhouders van deze rederij, de NRZ, Nijmegen-Rijn-Zee.

Een schip van de RMS-GmbH uit Duisburg wordt be- of ontladen in de Container Terminal Nijmegen, op de achtergrond zien we de Weurter sluizen. Vanaf dan zouden de vrachten die overgeladen werden alleen maar toenemen in deze overslaghaven. Er was namelijk een nieuwe rederij opgericht die ervoor zorgde dat een groot deel van de coasters die tot dan toe Nijmegen alleen maar passeerden, op hun tocht van Duisburg naar Groot-Brittannië of vice versa, Nijmegen ook aandeden. Transport Centrale Gelderland met toen meer dan 90 wegvervoersbedrijven was een van de aandeelhouders van deze rederij, de NRZ, Nijmegen-Rijn-Zee.