Fedor
/
Nederlandse-Bibliografie-Totaal-NBT
/
Login
Register
Netwerk Digitaal Erfgoed
Nederlandse Bibliografie Totaal (NBT)
Browser
Triples
Insights
Schema
BETA
Class frequency
Class hierarchy
SPARQL
Graphs
1
Services
2
e20e18b71a4ccf1b7e64a33cae92cab5
e20e18b71a4ccf1b7e64a33cae92cab5
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/e20e18b71a4ccf1b7e64a33cae92cab5
Hoe de straat de school binnendringt : denken vanuit de pedagogische driehoek van de thuiscultuur, de schoolcultuur en de straatcultuur / Iliass El Hadioui
publication
e20e18b71a4ccf1b7e64a33cae92cab5
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/e20e18b71a4ccf1b7e64a33cae92cab5
location
edfdbe551a554e497a2de03ae5482858
organizer
0bfbf70225f5716eae09674ea6fd206b
startDate
2017
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#gYear