Fedor
/
Nederlandse-Bibliografie-Totaal-NBT
/
Login
Register
Netwerk Digitaal Erfgoed
Nederlandse Bibliografie Totaal (NBT)
Browser
Triples
Insights
Schema
BETA
Class frequency
Class hierarchy
SPARQL
Graphs
1
Services
2
03aff829ae186afcad86dd98c0306412
03aff829ae186afcad86dd98c0306412
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/03aff829ae186afcad86dd98c0306412
Hoe de straat de school binnendringt : denken vanuit de pedagogische driehoek van de thuiscultuur, de schoolcultuur en de straatcultuur / Iliass El Hadioui
mainEntityOfPage
03aff829ae186afcad86dd98c0306412
AboutPage
https://data.netwerkdigitaalerfgoed.nl/.well-known/genid/03aff829ae186afcad86dd98c0306412
ppn
409865737
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#string
dateCreated
2017-04-12
http://www.w3.org/2001/XMLSchema#date
isPartOf
nbt
license
1-0/
mainEntity
Hoe de straat de school binnendringt : denken vanuit de pedagogische driehoek van de thuiscultuur, de schoolcultuur en de straatcultuur / Iliass El Hadioui
type
AboutPage
sameAs
p409865737