Formatieve assessment integreren in de praktijk / Dylan Wiliam en Siobhán Leahy ; vertaling [uit het Engels]: Schoemaker Vertalingen ; bewerking voor het Nederlandse onderwijs: Peter Pijl, Ruurd Adrian en Lindie de Bont ; redactie/projectleiding: Anita de Jong10 mindframes om leren zichtbaar te maken : denkkaders voor goede leerkrachten en docenten / John Hattie en Klaus Zierer ; vertaling [uit het Engels]: Frans Collignon ; bewerking voor het Nederlandse onderwijs: Peter Pijl en Eveline Busch E10 mindframes om leren zichtbaar te maken : denkkaders voor goede leraren en docenten / John Hattie en Klaus Zierer ; bewerkt door Peter Pijl en Eveline Busch ; vertaling [uit het Engels]: Frans Collignon ; projectleiding/eindredactie: Nicole Hendriks10 mindframes om leren zichtbaar te maken : denkkaders voor goede leraren en docenten : beknopte uitgave / John Hattie en Klaus Zierer ; bewerkt door Peter Pijl en Eveline Busch ; vertaling [uit het Engels]: Frans Collignon ; samenstelling: Annette Schrier10 mindframes om leren zichtbaar te maken : denkkaders voor goede leraren en docenten : beknopte uitgave / John Hattie en Klaus Zierer ; bewerkt door Peter Pijl en Eveline Busch ; vertaling [uit het Engels]: Frans Collignon ; samenstelling: Annette SchrierFormatief evalueren in de praktijk / Dylan William en Siobhán Leahy ; vertaling [uit het Engels]: Schoemaker Vertalingen ; bewerking voor het Nederlandse onderwijs: Peter Pijl, Ruurd Adrian en Lindie de Bont ; met bijdragen van: Jörgen van Remoortere, Sacha van Looveren, Arjan Moree ; redactie/projectleiding: Anita de Jong10 denkkaders om leren zichtbaar te maken : hoe ons denken het lesgeven positief kan beïnvloeden : beknopte uitgave / John Hattie en Klaus Zierer ; vertaling [uit het Engels]: Frans Collignon ; Nederlandse bewerking: Peter Pijl en Eveline Busch ; samenstelling: Annette Schrier10 denkkaders om leren zichtbaar te maken : hoe ons denken het lesgeven positief kan beïnvloeden / John Hattie en Klaus Zierer ; bewerkt door Peter Pijl en Eveline Busch ; vertaling [uit het Engels]: Frans Collignon ; projectleiding/eindredactie: Nicole Hendriks