Verdwenen merken, 1970-2015 / Richard Otto & Robbert van LoonVroom & Dreesmann : de opkomst en ondergang van het warenhuis (1887-2016) / Philippe Hondelink & Richard OttoNamespotting : de 500 leukste, merkwaardigste en opvallendste merknamen verzameld / Hans Prummel & Richard OttoBlokker : huishoudwinkel in crisistijd / Bas Nieuwenhuijsen & Richard OttoBlokker : huishoudwinkel in crisistijd / Bas Nieuwenhuijsen & Richard OttoVerdwenen merken, 1970-2015 / Richard Otto & Robbert van LoonVroom & Dreesmann : de opkomst en ondergang van het warenhuis (1887-2016) / Philippe Hondelink & Richard OttoMerkdisruptie : over 100 merken die gaan verdwijnen, de 15 megatrends die dit veroorzaken en 1 strategie om de ondergang te voorkomen / Jeroen Cremer, Frank Haveman en Richard OttoMerkdisruptie / Jeroen Cremer, Frank Haveman & Richard OttoPareltjes van (kranten)koppen : de mooiste koppen uit dagbladen en nieuwssites / Rutger de Quay en Richard Otto