Reclamewoordenboek / samengest. door Frans van LierReclame maken, zo werkt 't : een boek vol adviezen voor effectieve reclame / Piet BogaardsReclame en ethiek / A. van der MeidenReclame in vorm : reclame in theorie en praktijk / H. SteffensCreatief reclame-onderzoek : schema en thema / W.F. van RaaijSponsoring : tijdschrift over sponsoring en fondsenwerving / Sponsoring InternationalGeschiedenis van de reclame in Nederland, 1870-1990 / Wilbert SchreursHet economisch belang van reclame : ondernemingen en reclame in de jaren negentig / nota van de Stuurgroep ReclameCommunicatie-onderzoek / Marius HogendoornDe kunst van het verleiden : geëmailleerde reclame in Nederland / Peter Nijhof, Marinus van Uden ; [fotogr.: Paul van Galen]Reclame: een vrijheid in gevaar? : reclame in de Europese Gemeenschap / Stichting Stuurgroep ReclameCommunicatiebegrippenlijst / samengest. door: John Knecht, B.G.J. StoelingaSportsponsoring in Nederland : een afstudeerprojekt / L.M.N.M. Goossens, F.J.L. PauliSponsoring & fondsenwerving : vakblad voor sponsors, sponsorzoekers, fondsenwervers en adviseurs / Sponsoring InternationalSponsor magazineOntoelaatbare reclame / door R. OvereemReclamepraktijk voor het bedrijf / F. van PuffelenWat is what in publicity? of What is wat in publicity? : bloemlezing uit in Nederland gebruikte reklametermen / zorgvuldig verz. en voorzichtig vert. door de Prikkelsred. ; van onvriendelijk maar begrijpelijk komm. voorzien door Ernst van AltenaUitingsvrijheid en absolute beperkingen op handelsreclame / door Jan Jacob Cornelis KabelReclame mag maar er zijn grenzen : welke grenzen stellen de Reclame Code Commissie en de Reclameraad? / M. van Delft-BaasSportsponsoring : handleiding voor bedrijven en sportorganisaties / L.M.N.M. Goossens, F.J.L. PauliHandboek bedrijfs- en produktpresentatie / [onder red. van] Hans Kroeze