Kijken in het brein : over de mogelijkheden van neuromarketing / Ale SmidtsDe emotionele belegger ont(k)leed : een benadering vanuit de neuro-economie / Thierry DebelsNeuromarketing : een onderzoek tussen de oren / Kim Wanten ; [red.: Jacqueline de Rijk]Neuroeconomics : decision making and the brain / ed. by Paul W. Glimcher ... [et al.]Back to basics in selling : discovering the neuro-economics behind the successful salesperson / Willem Verbeke ; [ill.: Sebastian Kox]De koopknop : het geheim van het consumentenbrein : inclusief meer dan 50 neuromarketingtips / Martin de Munnik ; [red.: Annet Talsma]Neuromarketing : maximale impact met marketing en communicatie / Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel SmitBrainbound marketing : nieuwe online verkoopstrategieën in b2b / Paul Hassels Mönning ; redactie: Rinus Vermeulen Tekst en AdviesAnatomie van de verleiding : neuromarketing succesvol toegepast / Paul Postma ; [eindred. Sjoukje van der Klolk i.e. Kolk]Neuroeconomics : decision making and the brain / edited by Paul W. Glimcher, Ernst FehrAnatomie van de verleiding : neuromarketing succesvol toegepast / Paul Postma ; eindredactie: Sjoukje van der KolkNeuromarketing : maximale impact met marketing en communicatie / Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel SmitVoodoo marketing : de geheime trucs om consumenten te verleiden / Ronald Voorn & Jan Dijkgraaf ; eindredactie: Mark UbbinkVoodoo marketing : de geheime trucs om consumenten te verleiden / Ronald Voorn & Jan Dijkgraaf ; eindredactie: Mark UbbinkBasisboek neuromarketing : neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals / Eveline van ZeelandBasisboek neuromarketing : neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals / Eveline van ZeelandOvertuigen met neuromarketing in 59 minuten / Dion van der VaartOvertuigen met neuromarketing in 59 minuten / Dion van der VaartAnatomie van de verleiding : neuromarketing toegepast / Paul PostmaBreinspel : activeer het onbewuste brein / Chantal van den Berg ; redactie: Maria GenovaBreinspel : activeer het onbewuste brein / Chantal van den Berg ; redactie: Maria GenovaAnatomie van de verleiding : neuromarketing toegepast / Paul PostmaSlimmer offertes maken : 30 praktische neurotips waarmee je jouw klant onbewust overtuigt / Saskia Kerkhof ; redactie: Susanna Florie ; eindredactie: Uitgeverij LeessstSchrijven voor het brein : psychologisch beïnvloeden met tekst / Wim van der Mark, Martin van Kranenburg ; coauteur: Michel Rolvink ; redactie Sanne Visch