Get connected : CRM in de podiumkunsten / Pieter de Rooij en Sjors van Leeuwen ; [eindred. Bureau Promotie Podiumkunsten ... et al.]Customer loyalty to performing arts venues : between routines and coincidence / Hadrianus Petrus Gerardus Maria de RooijCustomer loyalty to performing arts venues : between routines and coincidence / Hadrianus Petrus Gerardus Maria de RooijCustomer loyalty to performing arts venues : between routines and coincidence / Hadrianus Petrus Gerardus Maria de Rooij
author
E-marketing in toerisme, cultuur en sport : ideeën voor het MKB / Mart de Boer, Carl Grefkens, Pieter de RooijTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015 / samenstelling: NRIT Media, Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en CELTH, Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality ; redactieraad: Kim de Bruijn - NRIT Media, voorzitter, Ton Vermeulen - NRIT Media, Diana Korteweg Maris - CELTH, Hogeschool Zeeland, Margo Rooijackers - CELTH, NHTV, Kees van der Most - NBTC Holland Marketing, Nico Heerschap - CBS, Bas de Groot - CBS, Koen Breedveld - Mulier Instituut, Stefan Hartman - CELTH, Stenden, Kees van Wijk - Gastvrij Nederland, Ellen Romers, secretarisTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015 / samenstelling: NRIT Media, Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en CELTH, Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality ; redactieraad: Kim de Bruijn - NRIT Media, voorzitter, Ton Vermeulen - NRIT Media, Diana Korteweg Maris - CELTH, Hogeschool Zeeland, Margo Rooijackers - CELTH, NHTV, Kees van der Most - NBTC Holland Marketing, Nico Heerschap - CBS, Bas de Groot - CBS, Koen Breedveld - Mulier Instituut, Stefan Hartman - CELTH, Stenden, Kees van Wijk - Gastvrij Nederland, Ellen Romers, secretarisTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2017 / samenstelling: NRIT Media, Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en CELTH, Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality ; redactieraad: Ton Vermeulen - NRIT Media, Jorrit Bijl - CELTH, Hogeschool Zeeland, Margo Rooijackers - CELTH, NHTV, Stefan Hartman - CELTH, Stenden, Kees van der Most - NBTC Holland Marketing, Nico Heerschap - CBS, Luuk Schreven - CBS, Koen Breedveld - Mulier Instituut, Kees van Wijk - Gastvrij NederlandTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2017 / samenstelling: NRIT Media, Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en CELTH, Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality ; redactieraad: Ton Vermeulen - NRIT Media, Jorrit Bijl - CELTH, Hogeschool Zeeland, Margo Rooijackers - CELTH, NHTV, Stefan Hartman - CELTH, Stenden, Kees van der Most - NBTC Holland Marketing, Nico Heerschap - CBS, Luuk Schreven - CBS, Koen Breedveld - Mulier Instituut, Kees van Wijk - Gastvrij NederlandTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2020 / samenstelling: NRIT, Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en CELTH, Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality ; redactieraad: Ton Vermeulen - NRIT, Jorrit Bijl - CELTH, Hogeschool Zeeland, - Diana Korteweg Maris - CELTH, Hogeschool Zeeland- Margo Rooijackers - CELTH, Breda University of Applied Sciences, Jasper Heslinga - CELTH, NHL Stenden, Marieke Politiek - NBTC Holland Marketing, Nico Heerschap - CBS, Luuk Schreven - CBS, Kees van Wijk - Gastvrij NederlandTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2020 / samenstelling: NRIT, Centraal Bureau voor de Statistiek, NBTC Holland Marketing en CELTH, Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality ; redactieraad: Ton Vermeulen - NRIT, Jorrit Bijl - CELTH, Hogeschool Zeeland, Diana Korteweg Maris - CELTH, Hogeschool Zeeland, Margo Rooijackers - CELTH, Breda University of Applied Sciences, Jasper Heslinga - CELTH, NHL Stenden, Marieke Politiek - NBTC Holland Marketing, Nico Heerschap - CBS, Luuk Schreven - CBS, Kees van Wijk - Gastvrij Nederland