De groeimotor : meerwaarde-innovatie van markten & merken / Roland & Rogier van KralingenDe 13 gouden wetten van recessiemarketing / Roland & Rogier van Kralingen ; [red.: Rogier van Kralingen ; eindred.: Roland van Kralingen]Emotionele innovatie : de opmars van de emotieconsumptie / Roland en Rogier van KralingenDe C2B revolutie : 7 stappen & 19 praktijkvoorbeelden van crowdsourcing / Robert van Meer & Tim Meuleman ; red. Rogier van KralingenDe C2B revolutie : 7 stappen & 19 praktijkvoorbeelden van crowdsourcingDe C2B revolutie : 7 stappen & 19 praktijkvoorbeelden van crowdsourcing / Robert van Meer & Tim Meuleman ; red.: Rogier van KralingenDe C2B revolutie : 7 stappen en 19 praktijkvoorbeelden van crowdsourcing / Robert van Meer, Tim Meuleman ; redactie (inhoudelijk) Rogier van KralingenMediastorm : nieuwe creativiteit voor deze revolutionaire tijd / Thijs Muller & Rogier van Kralingen