Jongeren & bio, een mooie toekomst / Isabelle van den Berg, Jos BartelsJongeren & bio, een mooie toekomst / Isabelle van den Berg, Jos BartelsAllochtonen en voeding : een literatuurverkenning / Isabella van den BergAllochtonen en voeding : een literatuurverkenning / Isabella van den BergDutch Focus Groups results : TR 3.54 Interactions with citizens and consumers at local scale / Isabelle van den Berg, Jos BartelsMarktverkenning van biologische diervoeding : hoe denken de baasjes over biologisch honden- en kattenvoer? / Isabelle van den Berg, Jantine VoordouwMarktverkenning van biologische diervoeding : hoe denken de baasjes over biologisch honden- en kattenvoer?Aardappeleters in de 21e eeuw : mogelijkheden en kansen voor de biologische aardappel / Isabelle van den Berg, Jantine VoordouwAardappeleters in de 21e eeuw : mogelijkheden en kansen voor de biologische aardappel / Isabelle van den Berg, Jantine Voordouw
author
Consumenten en de risico's en baten van voedselproducten : afwegingen en meetschalen / Volkert Beekman, Marcel Kornelis, Isabelle van den BergPerceptie van groente en fruit en de meerwaarde van inhoudsstoffen: een studie onder non-, light- en heavy-users van biologisch / Jos Bartels & Isabelle van den BergBedrijfsrestaurant als springplank : acceptatie van nieuwe biologische producten door introductie in de catering / Machiel Reinders, Karin Zimmermann, Isabelle van den BergDuurzaamheid in de ogen van de consument : consumentenonderzoek Duurzaam in retail / M.A. de Winter, K.L. Zimmermann, I. van den BergConsumenten van Demeterproducten / Machiel Reinders, Isabelle van den BergConsumenten van Demeterproducten / Machiel Reinders, Isabelle van den BergVol smaak en variatie : kansen voor producten van geiten- en schapenzuivel op de consumentenmarkt / M.A. van Haaster-de Winter, I. van den Berg, L. DvortsinVol smaak en variatie : kansen voor producten van geiten- en schapenzuivel op de consumentenmarkt / M.A. van Haaster-de Winter, I. van den Berg, L. DvortsinMarktkansen voor deels duurzame producten / M.A. van Haaster-de Winter, I. van den Berg ; [ill.: JAM visueel denken]Marktkansen voor deels duurzame producten / M.A. van Haaster-de Winter, I. van den BergConsumentenperspectief op groei multifunctionele landbouwbedrijven / M.A. van Haaster-de Winter, I. van den Berg, D. de JongConsumentenperspectief op groei multifunctionele landbouwbedrijven / M.A. van Haaster-de Winter, I. van den Berg, D. de Jong