Gezocht: jonge theaterbezoekers : onderzoek naar succesvolle methodieken voor jongerenmarketing in de podiumkunsten / Anna Elffers, Catelien van der Hoeven, Letty RanshuysenToolkit / [samenst.] Onderzoeksbureau Letty Ranshuysen: Letty Ranshuysen ... [et al.] ; Theater Instituut Nederland: Jasper Damsteegt, Daniella GroenbergPublieksverbreding in de Gelderse musea / Letty Ranshuysen, Anna Elffers ; i.s.m. Dorine StijkelPublieksonderzoek Halte Medemblik / Letty RanshuysenEen erfgoedmagazine voor Zuid-Holland / Letty Ranshuysen, Anna ElffersDe zomerfestivals van het Vierde Kwartaal : de huidige praktijk en marketingmogelijkheden / Marije JansenAanbod, vraag en marketing van dans in regiotheaters / Onderzoeksbureau Letty RanshuysenOnzichtbare drempels : een analyse van het publiekspotentieel voor Nederlandse musea in het kader van het project museale strategie / Letty RanshuysenJong & grijpbaar : evaluatie van de ingezette jongerenmarketingmethoden / Anna ElffersCulturele bruggenbouwers in de wijken : evaluatie van de cultuurscouts in vier deelgemeenten : (eerste rapportage in het kader van de kwalitatieve evaluatie van het Rotterdamse Actieplan Cultuurbereik) / Letty Ranshuysen en Anna ElffersOnzichtbare drempels : een analyse van het publiekspotentieel voor Nederlandse musea in het kader van het project Museale Strategie / Letty RanshuysenCulturele bruggenbouwers in de wijken : evaluatie van de cultuurscouts in vier deelgemeenten : (eerste rapportage in het kader van de kwalitatieve evaluatie van het Rotterdamse Actieplan Cultuurbereik) / Letty Ranshuysen en Anna ElffersNut en noodzaak van cijfers : musea en publieksonderzoek / Letty RanshuysenJong en Grijpbaar : evaluatie van de ingezette jongerenmarketingmethoden / Anna ElffersKunstinstellingen de wijken in : evaluatie van 'Cultuurbuur' en 'Musea in de wijken' : (2e rapportage in het kader van de kwalitatieve evaluatie van het Rotterdamse Actieplan Cultuurbereik) / Letty Ranshuysen ; met medew. van Rianne PruisFestivals en cultureel ondernemerschap / Letty RanshuysenAanbod, vraag en marketing van dans in regiotheaters / Letty RanshuysenHet publiek van het Museum voor Communicatie in 2006 / Letty RanshuysenOp zoek naar de juiste koers : evaluatie Cluster Jongerenmarketing : actieplan cultuurbereik Rotterdam / Letty RanshuysenWijk in/wijk uit : slotrapportage in het kader van de kwalitatieve evaluatie van wijkgerichte activiteiten binnen het Rotterdamse Actieplan Cultuurbereik / Letty RanshuysenMuseumMonitor 2009 : ijzeren wetten en trends / Letty RanshuysenEindrapport publieksenquete : gehouden tijdens de Gave Graafdagen op de opgraving van het Romeinse schip in Leidsche Rijn-Utrecht, 17+ 18+ 24+ 25 mei 2003 / Anne de Hingh ; in samenw. met Onderzoeksbureau Letty RanshuysenMusic matters : de meetbare effecten / Letty RanshuysenNiet invliegen, maar samen optrekken : community art in Overijssel / Letty RanshuysenHet publiek van Stormish / Letty RanshuysenEen muzikaal web over Rotterdam: sociale en muziekeducatieve effecten van Music Matters / Letty RanshuysenMuseumMonitor ... / Onderzoeksbureau Letty Ranshuysen