Stimulerende lees- en schrijfactiviteiten in de onderbouw : prototypen voor het creëren van interactieve leessituaties en het ontlokken van (nieuw) schrijfgedrag / Margareth van Kleef & Marieke Tomesen ; in samenw. met deelnemers van de projectgroep Geletterdheid: Basisschool de Hobbitstee ... [et al.]Werken aan taalbewustzijn : prototype voor het stimuleren van fonologisch bewustzijn in betekenisvolle contexten / Margareth van Kleef & Marieke Tomesen ; in samenw. met deelnemers van de projectgroep Geletterdheid: Basisschool de Hobbitstee ... [et al. ; fotogr.: Norbert Voskens ... et al.]Strategisch lezen en schrijven met jonge kinderen : prototypen voor lees- en schrijfonderwijs in betekenisvolle contexten / Marieke Tomesen en Margareth van Kleef ; in samenw. met deelnemers en instellingen [van de projectgroep Geletterdheid]: Basisschool de Hobbitstee ... [et al. ; fotogr.: Norbert Voskens ... et al.]Stimulerende lees- en schrijfactiviteiten in de onderbouw : prototypen voor het creëren van interactieve leessituaties en het ontlokken van (nieuw) schrijfgedrag / Margareth van Kleef & Marieke Tomesen ; in samenw. met deelnemers van de projectgroep Geletterdheid: Basisschool de Hobbitstee ... [et al.]Werken aan taalbewustzijn : prototype voor het stimuleren van fonologisch bewustzijn in betekenisvolle contexten / Margareth van Kleef & Marieke Tomesen ; in samenw. met deelnemers van de projectgroep Geletterdheid: Basisschool de Hobbitstee ... [et al. ; fotogr.: Norbert Voskens ... et al.]Werken aan taalbewustzijn : prototype voor het stimuleren van fonologisch bewustzijn in betekenisvolle contexten / Margareth van Kleef & Marieke Tomesen ; in samenwerking met de volgende deelnemers van de projectgroep Geletterdheid: Basisschool de Hobbitstee en anderen