Marketingcommunicatie in zakelijke markten : strategische en geïntegreerde communicatie voor business-to-business-marketeers / Marc Logman, Paul Matthyssens, W. Fred van RaaijMarketingplan : stapsgewijs model met checklists, tools en tips / Marc LogmanMarketingplan : stapsgewijs model met checklists, tools en tips / Marc LogmanMarketingplan : stapsgewijs model met checklists, tools en tips / Marc LogmanMarketing voor ondernemers : gids voor starters en bedrijven met groeiambities / Marc LogmanEntrepreneurial marketing : a guide for startups and companies with growth ambitions / Marc LogmanMarketingplan : de kunst van het in- en uitzoomen : stapsgewijs model met checklists, tools en tips / Marc Logman
author
Principes van marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Nigel Piercy ; Nederlandstalige bewerking Marc Logman, Ed Feijen, Ton Borchert, Peter Nonhof, Erno Pickee ; vertaling [uit het Engels]: Tijmen Roozenboom (zesde editie), Marianne Kerkhof (zevende editie) ; eindredactie: Mirjam Broekhoff en Wardy PoelstraPrincipes van marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Nigel Piercy ; Nederlandstalige bewerking Marc Logman, Ed Feijen, Ton Borchert, Peter Nonhof, Erno Pickee ; vertaling [uit het Engels]: Tijmen Roozenboom (zesde editie), Marianne Kerkhof (zevende editie) ; eindredactie: Mirjam Broekhoff en Wardy Poelstra