Leeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinLeerlingenboeken / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinLeerlingenboeken / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinHandleidingen / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinKopieerbladen / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinHandleidingen / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinLeerlingenboeken / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinLeerlingenboeken / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinKopieerbladen / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinHandleidingen / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinKopieerbladen / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinAntwoorden / Werkgroep LeeszinLeeszin : begrijpend lezen en studerend lezen / Werkgroep LeeszinKopieerbladen / Werkgroep LeeszinStatistiek? / [auteurs Corinne van den Boer, Joanneke Prenger, Marco Swaen]Statistiek? / Corinne van den BoerStatistiek? / Corinne van den BoerStatistiek? / Corinne van den BoerLeerstoflijnen mondelinge taalvaardigheid beschreven : uitwerking voor het referentiekader Nederlandse taal voor het onderwijs in mondelinge taalvaardigheid op de basisschool / Annie van der Beek, Mariëtte Hoogeveen (red.), Joanneke Prenger ; fotografie Tom van LimtLeerstoflijnen mondelinge taalvaardigheid beschreven : uitwerking voor het referentiekader Nederlandse taal voor het onderwijs in mondelinge taalvaardigheid op de basisschool / Annie van der Beek, Mariëtte Hoogeveen (red.), Joanneke Prenger ; fotografie Tom van LimtNederlands : vakspecifieke trendanalyse 2015 / auteurs: Bart van der Leeuw (red.), Mariëtte Hoogeveen, Nynke Jansma, Mieneke Langberg, Theun Meestringa, Joanneke Prenger, Clary RaveslootLeesvaardigheid in het basisonderwijs : domeinbeschrijving ten behoeve van peilingsonderzoek / auteurs: Maaike Pulles en Joanneke Prenger