Wie zit er op de centen? : budgetbewaking gezamenlijke taak Marketing en Financiën / Mirjam HulsebosAldi-prijzen in een Albert Heijn-winkel : ECR maakt laagste prijs en groot assortiment mogelijk voor Van Eerd Food Groep / Mirjam HulsebosEen-op-een in de uitgeefwereld : publishing on demand maakt maatwerk mogelijk / Mirjam HulsebosVliegende start voor Color Air : new business via internet / Mirjam HulsebosCouponing met een kaart : Keekaboo bouwt database met kaartenhandel / Mirjam Hulsebos
author
' Consument is niet grillig, wel machtig' : in gesprek met prof. Henry Robben / Mirjam Vossen, Mirjam HulsebosDe micromarketing van een megabrouwer : Heineken stopt lokale klanten in database : [interview met Joop Knulst / door] / Mirjam HulsebosDigitaal doelgroepzoeken : Bruna boort via internet nieuwe klantengroepen aan : [interview met Ronald Pieters en Mathijs Suidman / door] Mirjam Hulsebos' NIMA moet zelf ook marktgericht worden' : Directeur Sannie Wijland over haar toekomstplannen / Mirjam Hulsebos