Onbekend en zeer bemind / Ludo KoksMarketing in het volgend millennium : stand van zaken in het koffiedik / Ludo Koks" We moeten ondernemerschap niet met marketing verwarren" : TvM in gesprek met C.N.A. Molenaar / Ludo KoksDe schaar wordt scherper / Ludo Koks' Tijd van de ivoren torens ligt ver achter ons' : in gesprek met prof. dr. Ruud Frambach / Ludo Koks' Ik associeer marketing nog altijd met de massa' : Mintzberg on Marketing / Ludo Koks' Tussen verbeteren en veranderen zit een wezenlijk verschil' : over marketing als katapult bij PTT Post Pakketservice / Ludo Koks' In deze financiële wereld is de klant echt nog geen koning' : Stephane Garelli waarschuwt marketeers voor dominante bankiers / Ludo Koks' Niets uit de marketingwetenschap is algemeen geldig' : in gesprek met prof. dr. Jacques de Rijcke en Pierre Everaert / Ludo Koks, Mirjam Vossen' Iedereen praat over merkwaarden, maar niemand schrijft ze eens op' : Frans Cornelis over merkbeleid bij Douwe Egberts Coffee Systems / Ludo Koks' Superieure waarde is niet statisch' : in gesprek met de auteurs van 'Concurrentiestrategie en Marktdynamiek' / Ludo KoksConcurreren op het scherp / Ludo KoksBestemming Z : Robert Baldock: 'Scenario's zijn extreme verbeeldingen van de toekomst' / Ludo KoksTrends in marketing / Ludo Koks
author
'De onkunde waarmee soms gediscussieerd wordt : onvoorstelbaar' / Ludo Koks [in gesprek met professor Peter Leeflang]' Wat mij betreft is het glas halfvol' : in gesprek met Harvardprofessor Benson P. Shapiro / Ludo Koks' Aan principes van retentie wordt weinig vastgehouden' : acquisitie is volgens professor Adrian Payne nog steeds troef in dienstverlening / [interview door] Ludo KoksDe culturele kleur van marketingwetenschap : [interview met Philippe Naert / door] Ludo Koks, Mirjam VossenGoedkoop is duurkoop : Euro versnelt noodzaak tot consistent internationaal prijsbeleid : [gesprek met Matthias Huckemann / door] Ludo Koks' Voorspellen via databases is de limiet van de wanhoop' : Ton van Asseldonk gooit marketing over een geheel andere boeg / Ludo Koks' Marketeers kunnen veel leren van inkopers' : in gesprek met professor Sicco Santema / Ludo KoksMarketing als breed onderlegd specialisme : het ABC van professor Harry Commandeur [interview / door] Ludo KoksDe mens als maat van alle dingen : een behavioristische benadering van marketing : in gesprek met professor Theo Verhallen / Ludo Koks, Richard SmitDe kracht van het onverwachte : creativiteit dwing je niet af, maar de omstandigheden zijn te beïnvloeden : [in gesprek met Sam Stern] / Ludo KoksVriendjes maken, vriendjes houden : over het meten en managen van klant-organisatierelaties : in gesprek met dr. Jos Schijns / Ludo KoksSleutelen aan marktgestuurde productontwikkeling : in gesprek met professor Walle Oppedijk van Veen [hoogleraar Marketing en Marktonderzoek aan de TU Delft] / Ludo Koks, Richard SmitServet, database, tafellaken : Ed Peelen over de worstelingen met strategische databasemarketing / Ludo Koks' Wat er eenmaal zit, zit er' : Franzen en Bouwman over de mentale wereld van merken / Ludo KoksEen beetje dwars : 'disruption' van Jean-Marie Dru : nieuw zijn en toch herkenbaar blijven / Ludo KoksLess is more : in gesprek met professor Jan-Benedict Steenkamp / Luc Smeets, Ludo Koks'Het gaat niet om meten, maar om leren van de resultaten' : in gesprek met Robert Kaplan / Ludo Koks