Museumbezoekers doorgelicht / Johan van Rekom, Myriam Jansen-VerbekeHolland & Amsterdam : fotogids van Holland en Amsterdam / [auteur Johan van Rekom]Corporate identity : development of the concept and a measurement instrument / Johannes van RekomDesign als marketinginstrument / Johan van RekomLa Hollande & Amsterdam / [auteur Johan van Rekom ; trad. du néerlandais]→Gollandija & Amsterdam / [avtor: Jochan van Rekom ; perev. s gollandskogo: "Ruskontakt", E. Tichonova⇋]Holland & Amsterdam / [Verf.: Johan van Rekom ; übers. aus dem Niederländischen]L' Olanda & Amsterdam / [autore Johan van Rekom ; trad. dall' olandese]Holanda & Amsterdam / [autor: Johan van Rekom ; trad. del neerlandés por: Diana M. Ortiz Troncoso][ Holland & Amsterdam / auteur Johan van Rekom ; vert. uit het Nederlands]Holland & Amsterdam : fotoguide of Holland and Amsterdam / [written by: Johan van Rekom ; transl. from the Dutch by: Sander Bartling][ Holland & Amsterdam / auteur: Johan van Rekom ; vert. uit het Nederlands]De identiteit van het bedrijf : de belangrijkste troef van de eigen organisatie meetbaar gemaakt / Johan van RekomSensemaking from actions : deriving organization member's means and ends from their day-to-day behavior / Johan van Rekom, Cees B.M. van Riel and Berend WierengaMeans-end relations: hierarchies or networks? : an inquiry into the (a)symmetry of means-end relations / Johan van Rekom and Berend WierengaWhy "they" never can be as good as "us" : how other organizations must be worse off on essential features / Johan van Rekom and Barbara van Nierop