Agusta : overleven met een affaire / Fons Van DyckHet merk mens : consumenten grijpen de macht / Fons Van Dyck ; [foto's: Tim Dirven]De kracht van wit : verandert de crisis ons leven? / Fons Van DyckReclame: dood of levend : strategische antwoorden voor marketeers en managers / Fons Van Dyck ; voorw. door Luc SuykensReclame: dood of levend : strategische antwoorden voor marketeers en managers / Fons Van Dyck ; voorwoord door Luc SuykensLa publicite : morte ou vivante : responses strategiques a l'usage des marketeurs et des managers / Fons Van Dyck ; préface de Luc Suykens ; traduction française: Anne-Laure VignauxDe kracht van wit : verandert de crisis ons leven? / Fons Van DyckHet merk mens : consumenten grijpen de macht / Fons Van Dyck ; [foto's: Tim Dirven]De onsterfelijke onderneming : overleven in disruptieve tijden / Fons Van Dyck ; vertaling en eindredactie: Sandy PanisL' entreprise immortelle : survivre à l'ère disruptive / Fons Van Dyck ; édition definitive du texte néerlandais: Sandy Panis ; traduction: Malorie MoneauxDe onsterfelijke onderneming : overleven in disruptieve tijden / Fons Van Dyck ; vertaling en eindredactie: Sandy PanisThe survival paradox : change vs stability at Apple and any immortal company / Fons Van Dyck ; final editing of Dutch text: Sandy Panis ; translation: Ian Connerty