Relatiemarketing: hoe het echt werkt : welke bijdrage levert relatiemarketing aan de marketing-communicatie praktijk? / door Paul Alberts en Nico Buitendijk ; [eindred.: Tijl Rood]Reclame: geloofshandeling of verkoopinstrument? / Giep Franzen ; [eindred.: Headline]GVR-monografie / Genootschap voor Reclame ; in samenwerking met de GVR-leerstoel Commerciële Communicatie van de Universiteit van AmsterdamLikability en reclame-effect / door Cindy Goessens ; [eindred. Tijl Rood]Het ideale reclamebureau / door Edward van de Ridder ; [eindred.: Tijl Rood]Financiële communicatie : hoe communicatie de waarde van de onderneming kan vergroten / door Walter Landwier ; [eindred.: Tijl Rood]Brand extension : de voor- en nadelen van een merkstrategie / door Carin RustemaCrisis, wat nu? : crisisbeheersing ter voorkoming van imago-verlies / door Saskia van Holk ; [eindred.: Tijl Rood]Corporate communication : de grenzen en de mogelijkheden / door Brit Kirsten Wijkniet ; [eindred.: Joost van der Vleuten ... et al.]Betrokkenheid / door Th.B.C. Poiesz ... [et al.]Het merk onder vuur : wat te doen bij negatieve publiciteit en geruchten? / door Svante Gustafsson ; [eindred.: Tijl Rood]Dienstenbranding / door Debra Al ; [red.: Germaine Duynstee ; eindred.: Lenie Stockmann]Merkenbouwen : een empirische studie naar het bouwen van merken bij 65 merkartikelfabrikanten / door Christiaan Cnossen, Robert Guis en Henk Volmerink ; [red.: Juliette Jonker ... et al. ; eindred.: Lenie Stockmann]( Kunst)2 : pilotonderzoek naar de collectieve marketing van de kunsten in Amsterdam / door Maarten van Boven ; [red.: Germaine Duynstee ; eindred.: Gerdie Kienhorst]Het MissieMotorModel : voorwaarden voor het motiverend en stimulerend werken van missies in dienstverlenende organisaties / door Karin Broos ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Merktrouw : behavioristisch versus psychologisch definiëren, meten en stimuleren van merktrouw / door Willemijn van Melick ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Merkextensies en reclame : de invloed van reclame op consumentenattitudes bij merkextensies / door Melanie Mesker, Mystica Smorenburg ; [eindred. Gerdie Kienhorst]Reclame-irritatie / door Edith Smit, Natasja Dokter, Babs Smith $ Wear-in en wear-out / door Wieke van Dun, Daniëlle BremerResponsen & merkattitudeverandering : het relatieve effect van cognitieve en affectieve responsen op merkattitudeverandering / door Feisal Ghafoerkhan ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Merktrouw, winkeltrouw & sales promoties : de invloed van sales promoties op merk- en winkeltrouw / door Paul Fuchs en Michel van OoijenReclame als zwakke kracht : een overzicht van de theorie van Andrew Ehrenberg / door Ayla AytugRelaties tussen mens en merk : patronen van interactie tussen onderneming en omgeving op basis van het merk / door Joris Lusink ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]In het kielzog van Giep Franzen : de reclamewerkingsmodellen onderzocht / door Bas van den Putte, Andrea Smit, Kim CramerVakbeurzen & internet : een onderzoek naar substitutie en complementariteit / door Marc de Zoete ; [eindred.: Gerdie Kienhorst]Absolut brands : de invloed van consistente reclame op sterke merken / door Bas van Veen ; [red.: Gerdie Kienhorst]Consumer search behavior and the Internet : how the Internet influences consumer search behavior for financial services / by Pauline van Esterik-PlasmeijerInsearch : een onderzoek naar de belemmeringen voor reclamemensen om meer kwalitatief inputonderzoek te doen / Judith Stoop ; in samenw. met McCann-Erickson NederlandSuccesfactoren van merkextensies : het effect van prijs, imago en gebruik op merkextensies / door Ineke TienstraSponsoring of sport co-marketing? : sponsorrelaties in beweging / door Marcel Biemond ; [red. en DTP: Gerdie Kienhorst]' Nu even niet' : gevolgen van ketenomkering in de marketingcommunicatie / Claudia Cavens ; met medew. van Bikker Euro RSCG ; [red.: Gerdie Kienhorst]Out-of-stock onderzocht : kan de retailer de negatieve gevolgen voor (koop)gedrag en tevredenheid beïnvloeden? / Irene van Berlo ; met medew. van Pluspoint ; [red.: Gerdie Kienhorst]Merkpersoonlijkheid : concept, strategische toepassing en onderzoek / Marieke van den BergMarketingcommunicatie van cultuurpodia : status van het integrale marketingcommunicatiebeleid van cultuurpodia in Nederland / Marjolein Grooters ; [red.: Gerdie Kienhorst]Pay-off: waardevol of waardeloos? : een onderzoek naar de kracht van de pay-off / Janneke Voorn ; [red.: Gerdie Kienhorst]Nieuw, nieuwer, nieuwst! : hoe wordt "nieuw" gecommuniceerd naar de consument bij productintroducties? / Marijn Luchtman ; [red.: Gerdie Kienhorst]Merkkoppeling : een nieuwe kijk op een jonge reclame-effectmaat / Jasper Bronner ; [red.: Gerdie Kienhorst]De ' super oorlog' : de strijd tussen A-merken en huismerken / Maroes Albers ; [red.: Gerdie Kienhorst]Logo's: designkenmerken en associaties : ter ondersteuning van het creëren, selecteren en testen van logo's voor marktonderzoek / Marjolein Kleinhuis ; [red.: Gerdie Kienhorst]Mobiele marketing : een experimenteel onderzoek naar de mogelijkheden van direct marketing via SMS / Robert J.P.M. Chamalaun ; [red.: Gerdie Kienhorst]Liefde voor de sport... en voor de sponsor? / Jorien Starreveld ; [red. en DTP: Gerdie Kienhorst]