Het corporate image : beeldvorming van de onderneming : één van de meest complexe managementvraagstukken : met cases over: Albert Heijn, KLM, Nederlandse Spoorwegen, Postbank, Rietveld boutiques, Robeco, AT&T / Ed BlauwCorporate identity? Corporate image! / NIVE, Nederlandse Vereniging voor Management, 's-GravenhageHet corporate image : beeldvorming van de onderneming : één van de meest complexe managementvraagstukken : met cases over Albert Heijn, KLM, Nederlandse Spoorwegen, PTT, ANWB, Robeco, Content Beheer / Ed BlauwThe image of a company : manual for corporate identity / [texts written by Ben Bos ... et al. ; ed. for Dutch text Ronald de Nijs ; transl. from the Dutch by Karen Gamester ; ed. for English text Tom Neville ; contrib. Klementine Vis]Identiteit en imago : een inleiding in de corporate communication / C.B.M. van RielIssues management : omgaan met de publieke opinie / Eliaan SchoonmanThe corporate image concept : a strategic approach / M.F. VosHet corporate image concept : een strategische benadering / M.F. VosHet belang van corporate design : visuele herkenbaarheid / [red. Renny Ramakers ... et al. ; auteurs Paul Hefting ... et al.]Alles draait om het imago! : corporate communication, een praktische inleiding / W.H. NijhofCIPaC : Corporate Image, Performance and Communication : resultaten van een onderzoek naar relaties tussen het ondernemingsimago, ondernemingsprestaties, communicatie-inspanningen en 'externe' variabelen / O.J.M. MaathuisHet corporate image : over imago en identiteit : met cases over KLM, ANWB, NS, Alcoa, KPN, Albert Heijn, Robeco, Content Beheer, Ebbinge & Company / Ed BlauwA phenotype interpretation of isomorphism and diversity: corporate structures and strategies in the international dataprocessing industry / Geert Duysters & John HagedoornBalanceren tussen variëteit en uniformiteit in het corporate communication beleid / C.B.M. van RielImagobeschadiging & imagoherstel : mensen in opspraak, merken onder vuur, de rol van de journalistiek / Charles Schwietert, Dieudonnée ten BergeCommunicatie : tijdschrift over communicatiemanagement, PR en voorlichtingKunstcollecties in Nederlandse bedrijven : de ontwikkeling van identiteit en imago door middel van kunst / Nathalie HustinxWat is een naam waard? ; De fusie en het bedrijfsbeeld ; De crisis van het merk / door Paul BauduinNederlands Dans Theater / [foto's van Hans van den Busken]Geïntegreerde communicatie : concern-, interne en marketingcommunicatie / Marieta VosIdentiteit en imago : grondslagen van corporate communication / Cees B.M. van RielDirectory & diskettoryDe imagotoop : hoe ondernemingen en andere organisaties hun imago kunnen beheersen / Alexander G. van der Burg ; [red.: Gerda Leegsma]Geïntegreerde communicatie : concern-, interne en marketingcommunicatie / Marieta VosPublic accountability in nonprofit organisaties: een literatuurstudie / J.C. van der Linden, L.C.P.M. MeijsMeasuring corporate images / Cees B.M. van Riel, Natasha E. Stroeker, Onno J.M. MaathuisGeïntegreerde communicatie : concern-, interne en marketingcommunicatie / Marieta VosDe basis van designmanagement / Patrick van Thiel, Wil Michels ; [fotogr. Toine van den Nieuwendijk]Corporate branding : the value of the corporate brand to customers and managers / Onno Johannes Maria MaathuisCorporate reputatie / onder red. van: Andy P. Mosmans ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Integrated communication : concern, internal and marketing communication / Marieta Vos, Henny Schoemaker ; [transl. from the Dutch by G. Rusland ... et al.]The added value of corporate logos : an empirical study / Cees B.M. van Riel, Anouschka van den Ban, E.J. HeijmansTen years of research, 1988-1998, of the Corporate Communication Centre Erasmus University Rotterdam / Cees B.M. van RielIdentiteit en imago : recente inzichten in corporate communication : theorie & praktijk / Cees B.M. van RielStrategic corporate communication : a selection of articles by Belgian and Dutch authors in leading international journals / ed. by: C.B.M. van RielAuctions and precautions: overbidding in spectrum auctions and its possible impact / [study conducted by Matthew Bennett and Marcel Canoy]The corporate image concept : a strategic approach / M.F. VosGeïntegreerde communicatie : concern-, interne en marketingcommunicatie / Marieta Vos, Henny SchoemakerWie denkt Unilever wel niet dat zij is ... : een onderzoek naar de Corporate Identity en Corporate Image van Unilever Nederland 1965-1990 / Elles MensinkHet slijk der aarde : Hans Kraaijeveld van Hemert; een biografie van de meest bejubelde en meest verguisde ondernemer van naoorlogs Nederland / Jeroen Terlingen