Nieuwsbladen in Nederland: diagnose van een bedrijfstak / door K.J. Alsem, E.J. KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van drs. E.J. KostelijkMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkStrategische marketingplanning : uittrekselStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van dr. E.J. KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van dr. E.J. KostelijkBranding & positionering essentials / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem ; met medewerking van dr. E.J. KostelijkMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik KostelijkStrategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen / dr. K.J. Alsem met medewerking van dr. E.J. KostelijkBasisboek kwalitatief onderzoek : handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek / Ben Baarda, Esther Bakker, Tom Fischer, Mark Julsing, Erik Kostelijk, Thérèse van der VeldenBasisboek kwalitatief onderzoek : handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek / Dirk Benjamin Baarda, Esther Bakker, Tom Fischer, Mark Julsing, Erik Kostelijk, Therèse van der VeldenMarktonderzoekMarktonderzoekMerkpositionering : brug tussen marketing en communicatie / Karel Jan Alsem, Erik Kostelijk