Gemeentepromotie en bedrijfsacquisitie : Noord-Nederlandse gemeenten in de etalage / W. van der Veen, H. VoogdCitymarketing en geografie / onder red. van J.G. Borchert en J. BuursinkNIPO stage-rapport city marketing / John v.d. HoutCitymarketing : van strategie tot praktijk / H.A.F. Velu, F. RenssenStrategische city-marketing / L. van den Berg, L.H. Klaassen & J. van der MeerToeristisch-recreatieve city-marketing in theorie en praktijk / Sylvia SmitMaastricht en haar positie als internationale vestigingsplaats : een case-studie in citymarketing / [Rob Hermans]Steden in de markt : het elan van citymarketing / Jan BuursinkRegiomarketing : promotie en bedrijfsacquisitie in regio Arnhem-Nijmegen / [door] Tonja AmseCitymarketing en stedelijk toerisme : hoe citymarketing methodisch en procesmatig kan bijdragen aan de vorming van stedelijk-toeristisch beleid en wordt toegepast in middelgrote steden in Nederland / [Peter Broeke ]Projected urban images : a comparison of Groningen (NL) and Debrecen (Hungary) / G. Kozma, G.J. AshworthCity marketing in Nederland : een inventarisatie bij de Nederlandse gemeenten / door J.A. Kriekaard en A.E. VisLiteratuurlijst city marketingCity marketing management / door J.A. KriekaardHet domein van city marketing : een bijdrage aan theorieontwikkeling / J.A. KriekaardCity management & marketing : kwartaalschrift voor onderzoek en praktijkUtrecht City Project : een voorbeeld van city-marketing? : een onderzoek naar het gebruik van city-marketinginzichten door de gemeente Utrecht bij de uitwerking en totstandkoming van het Utrecht City Project / J. ter Hofte & K.M. VerdelDoelgroepen en belangengroepen in city marketing : hoe ze te identificeren en kiezen / door Inge van Stijn en Ton KriekaardLiteratuurlijst city marketingLeiden centraal : een onderzoek naar citymarketing in Leiden / Michèle de RuiterStrategische planning van steden : een benadering vanuit city marketing / A.J. DanielsCity marketing in Nederland / Arthur Vis, Ton KriekaardAccount management en city marketing / door J.A. KriekaardOrganisatorische knelpunten bij de toepassing van marketing door gemeentelijke organisaties / door Sylvia van BuchemEr gaat niets boven Groningen : effectmeting 1996 / W.J. Meester, J. Waalkens, P.H. PellenbargHoe Dordt(er) het wordt ..... : verkenningen naar het imago van Dordrecht ten dienste van de promotie van de stad / [Anne van der Meiden, R. Weisink]Productontwikkeling binnen regiomarketing : naar een nieuwe rol van overheden, bezien in een Rotterdamse context / Jan van 't VerlaatUtrecht city projekt : verwerking externe konsultatierondes (inklusief inspraak) n.a.v. masterplan Utrecht city projektCity-marketing : beleidsnota / Gemeente AmersfoortCity-marketing : plan van aanpak / Gemeente AmersfoortTowards a marketing exchange perspective on urban development / Erik Braun, John M.D. KosterCity marketing management : een netwerkbenadering / Jennefer BaarnCity-marketing : een onderzoek naar de toepassing van city-marketing in het gemeentelijke beleid van Groningen en Nijmegen / Marjan VochtelooSports and city marketing in European cities : an international comparative research into the experiences of Barcelona, Helsinki, Manchester, Rotterdam and Turin / authors: Leo van den Berg, Erik Braun, Alexander H.J. OtgaarCreatieve steden : het cultuurtoeristisch en citymarketingbeleid van steden in Nederland en de rol van de beleidsambtenaren binnen de beleidsvorming / Ingrid HeesbeenCity branding : image building & building images / [comp. and ed. by Urban Affairs: Theo Hauben ... et al. ; transl. Gregory Ball ... et al. ; final ed. Els Brinkman ... et al. ; photogr. Ralph Kämena ... et al. ; ill. Urban Affairs ... et al.]Het marketingbeleid van Rotterdam / A. van der Zwan, R.E. Habben JansenDestination branding: creating the unique destination proposition / [ed. by] Nigel Morgan and Annette Pritchard, Roger PrideCultuur in de citymarketing / Th.B.J. Noordman ; [foto's: Judith Wagensveld]Performance meting binnen citymarketing : (een zoektocht naar een manier waarop de marketing performance van citymarketing gemeten kan worden) / Freek Wijbrands