A behavioral simulation and documented behavior approach to income tax evasion / Henry Steven John RobbenA behavioral simulation and documented behavior approach to income tax evasion / [by] Henry S. J. RobbenCadeaus : het gaat om meer dan een gedachte / H.S.J. Robben en R.G.M. Pieters' Consument is niet grillig, wel machtig' : in gesprek met prof. Henry Robben / Mirjam Vossen, Mirjam HulsebosSupply chain marketing : van traditie naar visie / H.S.J. Robben, R.K. Moenaert, J.A.A. van der Veen
author
Determinanten van individueel misbruik van sociale verzekeringen: het geval van WW-misbruik / H. Elffers, H.S.J. Robben, W.F.M. VerlindPredicting new product success and failure : the impact of launch strategy and market characteristics / E.J. Hultink and H.S.J. RobbenManaging product features in planning for new durable consumer goods / J.M. Thölke and H.S.J. RobbenTrue positives and false alarms in the detection of tax evasion / Gerrit Antonides, Henry S.J. RobbenTrue positives and false alarms in the detection of tax evasion / Gerrit Antonides, Henry S.J. RobbenAdding brain power to the marketeer : betere beslissingen met marketing engineering / Fred van Eenennaam, Robert van der Zwart, Henry RobbenDemand & supply chain management / onder red. van: Jack A.A. van der Veen, Henry S.J. Robben ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]Visionaire marketing : concurreren nu, bouwen voor de toekomst / Rudy Moenaert en Henry S.J. RobbenAnders concurreren in een Euro-omgeving? / P. van Overstraeten, R.K. Moenaert, H.S.J. RobbenStrategisch denken in marketing / onder red. van: Henry S.J. Robben, Rudy K. Moenaert ; [eindred.: TextAbility, Gerdie Kienhorst]The mediating effect of NPD-activities and NPD-performance on the relationship between market orientation and organizational performance / Fred Langerak, Erik Jan Hultink and Henry S.J. RobbenThe mediating effect of NPD-activities and NPD-performance on the relationship between market orientation and organizational performance / Fred Langerak, Erik Jan Hultink and Henry S.J. RobbenVisionaire marketing : hoe marketing en business roadmapping het concurrentievermogen van uw bedrijf ten goede komen / Rudy Moenaert en Henry RobbenMarketingmanagement : de essentie / Philip Kotler ; Nederlandse bew.: Henry Robben, Maggie Geuens ; [bijdragen: Onno Ponfoort ... et al. ; vert. uit het Engels: Studio Imago, Jonas de Vries]Visionaire marketing : hoe marketing en business roadmapping het concurrentievermogen van uw bedrijf ten goede komen / Rudy Moenaert en Henry RobbenMarketingmanagement : de essentie / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; Nederlandse bew.: Henry Robben ... et al. ; [vert. uit het Engels: Jonas de Vries ... et al.]Visionary marketing : building sustainable business / Rudy Moenaert, Henry Robben, Peter GouwMarketingmanagement : de essentie / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; Nederlandse bew.: Henry Robben ... [et al. ; vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom]Visionaire marketing : hoe marketing en business roadmapping het concurrentievermogen van uw bedrijf ten goede komen / Rudy Moenaert en Henry RobbenMarketing met ballen : de 9 bouwstenen voor jouw persoonlijk businessmodel / Rudy Moenaert, Henry Robben ; eindredactie: Peter van der HorstMarketing als verbeteraar van bedrijfsprocessen / S.A. KleinCustomer intelligence and its effect on buyer-seller relationships in business markets / Konstantinos Rigopoulos