De receptie in de Nederlandse media van Cobra in de jaren vijftig en het nieuwe schilderen in de jaren tachtig / Carl C. RohdeThe reception of symbols in international advertising : between universalism and particularism / Carl C. Rohde, Arjen BurghoornHet vertoog van waardigheid : een cultuur-sociologische studie naar het dierbare en verhevene in de westerse beschaving / Carl Conrad RohdeHet vertoog van waardigheid : een cultuur-sociologische studie naar het dierbare en verhevene in de westerse beschaving / Carl C. RohdeOp zoek naar waardigheid : 'We spreken van een global village maar de wereld is zo groot' : [interview met Carl C. Rohde / door] Hanny RoskampSymbol soup / [creators: André Platteel, Carl C. Rohde]Op zoek naar de nieuwe jongere / Carl RohdeVerkenning naar hedendaagse trends en communicatie / auteur: Carl C. RohdeDossier Supertrends : observeren, kwantificeren, inspireren / Carl Rohde, Norbert Mirani, Goos Eilander25 of the best coolhunts / [comp. and text:] Carl Rohde ; [ed.: Anja Sparidaans ; transl.: Sylvie Dieteren]Ondertussen... online : hoe de rijksoverheid kan inspelen op het veranderende medialandschap / [auteur: Carl Rohde]Serious trendwatching / Carl Rohde25 of the best coolhunts / arrangement and text: Carl Rohde ; translation Barbara de Vries ; editor: Anja Sparidaans