Building blocks for plans : lessons from Dutch strategic planning / Andreas FaludiRelatievorming tussen een reclamebureau en een onderneming in de USA en in Nederland / Willem VerbekeTrilemma in het vierkant : een beschouwing over strategische keuze / H. MeijVerticale integratie als strategische positie : een empirisch onderzoek bij achterwaarts geïntegreerde bedrijven / Peter Martin SchütteA longitudinal analysis of the growth of firms / G.A. van der Knaap, M.S. van GeenhuizenStrategische marketingplanning : concepten bij het ontwikkelen van een marketingstrategie en marketingplan / R.A.Q. van MinMarketingplan : checklist voor de horecaondernemer : een praktijkboek met adviezen en checklists bestemd voor horecaondernemers en voor het horeca-onderwijs / door F.F.O. Holzhauer ... [et al.] ; medew.: A.J. Koopmans ... [et al.]Strategische planning- en voorspellingsmethoden in het bedrijfsleven : een inventarisatie / door D.J. Nicolai, Th.J.B.M. Postma ; met medew. van R.A.H. SheridanTransportation and stagnation : challenges for planning and research : proceedings of the 10th International Colloquium, December 14-16, Zandvoort (Netherlands) / ed. by Piet H.L. BovyDe strategische keuze-benadering op hogere planniveaus / [door] A. Faludi e.a. [Met samenv. in het Eng. en Duits]Zoeken, wegen en kiezen : relaties tussen planning, strategie en ondernemingsprestaties / Egbert PiëstStrategieën voor participatiebevordering / [overwegingen naar aanleiding van onderzoek en literatuurstudie door A. F. A. Korsten]Symposium on Research and Marketing for the Arts / Florence (Italy) 28th-30th May 1990The necessity for strategic business planning in small and medium-sized companies / Antoni VisserConcurrentiestrategie en concernstrategie : een analyse van het concurrentieel voordeel van de onderneming / Herman Daems, Sytse DoumaA self-organization perspective on strategy formation / Abel Georges Lodewijk RommeStrategienota / Nederlands Bureau voor Bibliotheekwezen en InformatieverzorgingStrategisch onderzoek voor strategische planning : functies van kennis in het ruimtelijk beleid / H. ter Heide" Strategie bedrijven: vallen en opstaan, reageren en anticiperen" : verslag van het symposium op 27 april 1989, RAI Congrescentrum (Forumzaal) Amsterdam / redactiecomm.: Andra Hoefkens, Nelleke Knol, Vincent Molenaar ; eindred. B. van Dorp, N.A. HofstraDe strategie van bedrijven : modificatie en empirische toetsing van de strategietypologie van Miles & Snow / Edwin Jacob NijssenBeroepsonderwijs: hoog tijd voor strategisch beleid : symposiumboek / [eindred.: J.F.M. Droste ... et al. ; bew. W.M.Th. Mansveld-v.d. Tol]Innovation strategies : theoretical approaches, experiences, improvements : an international perspective : proceedings of ISPIM '91, the seventh international conference on innovation management, Jerusalem, Israel, 6-9 October, 1991 / ed. by Horst Geschka and Heinz HübnerSynergie en decentralisatie : opstellen over concernorganisatie / H. van Londen ; [cartoons: Peter van Straaten]Perspectives on strategic change / ed. by Luca Zan, Stefano Zambon, Andrew M. PettigrewImago-management : handboek voor reclamestrategen / Patrick VynckeStrategische marketingplanning : theorie, technieken en toepassingen / K.J. AlsemCrisis in de onderneming, wat nu... : handleiding bij crisissituaties voor ondernemer en adviseur / [tekst KPMG Accountants Belastingadviseurs Consultants, Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf ; eindred. De Nieuwe Lijn ... et al.]Dutch strategic planning in international perspective, held at Netherlands Institute for Advanced Study in the Humanities and Social Sciences at Wassenaar, The Netherlands, September 16th-18th, 1992 / ed.: A. FaludiBedrijfssanering en nieuw elan : tegengesteld of verenigbaar? / M.A.E. VandenputKoplopers in opleidingen : het verband tussen organisatiestrategie en opleidingsaanpak bij 26 vooraanstaande bedrijven en instellingen / Henk MulderThe production of strategy / Gerardus Antonius Nicolaas VissersTechnologie-planning : een koppeling tussen technologie en strategie / M.A. SlijkhuisManagement van verandering en de rol van de organisatie-adviseur / P.A.E. van de BuntHet strategisch besluitvormingsproces in het MKB in Noord-Nederland / Peter S. Zwart, Henoch R. Snuif ; redactieraad: A. Bosman ... [et al.]Empowerment : een overzicht / R.G. van der HoevenStrategische marketingplanning : concepten voor het ontwikkelen van een marketingstrategie op ondernemings- en produktniveau / R.A.Q. van MinStrategische allianties : over de rationaliteit van driehoeksverhoudingen / A.F.P. WassenbergOver ideologie en interdependentie : een zoektocht naar de logica achter economische en politieke verandering / Rob van Tulder en Winfried RuigrokMetanoia : a shift of mind / Ewald VerhoogMultifactor asset and liability risk management approach a procedure to evaluate bank strategic performance / Mario Onorato