De verborgen verleiders / Vance Packard ; [vert. uit het Engels door B. Suermondt]De verborgen verleiders / Vance Packard ; [Nederlandse vert. uit het Engels van B. Suermondt]Persuasive communication of technological risks : a test of the elaboration likelihood model / Bas VerplankenOverreding bij kinderen en jeugdigen / Ingrid Virgina Elza CarlierSocial categorization and the processing of persuasive communication / Daniël Leon van KnippenbergThe design of persuasive texts : effects of content, structure, and style on attitude formation / Johannes Anna Lambertus HoekenDe invloed van overredende boodschappen met meerderheids- of minderheidssteun / Mieke Karin SchuurmanDe invloed van overredende boodschappen met meerderheids- of minderheidssteun / Mieke Karin SchuurmanKwaliteit van persuasieve communicatie : eigenschappen van argumentatie in het Elaboration Likelihood Model / Johannes Jaap KnegtmansPersuasive communication and communicating persuasion / Annet Elisabeth NienhuisOn the use of computerised decision aids : an investigation into the expert system as persuasive communicator / Jacob Jan DijkstraBeing persuaded or persuading oneself : the influence of numerical support on attitudes and information processing / Ernestine Hendrika GordijnOvertuigend management : een managementmodel op basis van overreding / Jay A. Conger ; [vert. uit het Engels: Ralphien Boissevain]Themanummer: Persuasieve teksten / gastred.: Hans Hoeken, Alfons Maes & Peter Jan SchellensInvloed : theorie en praktijk / Robert B. Cialdini ; [vert. uit het Engels: Marjolijn Stoltenkamp ; red.: Gijtenbeek D/B/B]Persuasion & influence in American life / Gary C. Woodward, Robert E. Denton Jr.Persuasion across genres : a linguistic approach / ed. by Helena Halmari, Tuija VirtanenOvertuigen op papier : de methode voor succesvol argumenteren in adviesteksten, beleidsnotities en offertes / Bert RuckInvloed : theorie en praktijk / Robert B. Cialdini ; [vert. uit het Engels: Marjolijn Stoltenkamp ; red.: Gijtenbeek D/B/B]Overtuigen : hoe je dingen voor elkaar krijgt / James Borg ; [vert. uit het Engels: Marion Kriele]Cultural differences in the persuasiveness of evidence types in France and the Netherlands / Jos Mathieu Albert HornikxOn the use of computerised decision aids : an investigation into the expert system as persuasive communicator / Jacob Jan DijkstraSocial influence: social comparison, construal, and persuasion processes / Debra TrampeDe kracht van het verhaal : overtuigen en verleiden met klassieke verteltechnieken / Richard Maxwell, Robert Dickman ; [vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom]Invloed : De zes geheimen van het overtuigen / Robert B. Cialdini ; [vert. uit het Engels: Marjolijn Stoltenkamp ; red.: Gijtenbeek D/B/B]IJs verkopen aan eskimo's : leer je invloed vergroten en onzichtbaar overtuigen / Pacelle van Goethem ; [vert.: Kristin de Haseth Möller]Examining argumentation in context : fifteen studies on strategic maneuvering / ed. by Frans H. van EemerenOvertuigen : hoe je dingen voor elkaar krijgt / James Borg ; [vert. uit het Engels: Marion Kriele]Invloed : de zes geheimen van het overtuigen / Robert B. Cialdini ; [vert. uit het Engels: Marjolijn Stoltenkamp]Strategic maneuvering in argumentative discourse : extending the pragma-dialectical theory of argumentation / Frans H. van EemerenDe kunst van overtuigen : draagvlak en betrokkenheid creëren / John Kotter, Lorne Whitehead ; [vert. uit het Engels en red. Inez Platzer]Narrative persuasion : the role of attention and emotion / Anna Maria de GraafOvertuigen op het werk : ruimte nemen, geven, delen / Erik Boers en Nico Swaan ; [red.: Taalwerkplaats ; ill.: Joost Tennekes]Persuasion across genres : a linguistic approach / ed. by Helena Halmari, Tuija VirtanenDe overtuigingskracht van emoties bij het rechterlijk oordeel : een theoretisch onderzoek / Maria Geertruida IJzermansIJs verkopen aan eskimo's : de psychologie van overtuigen / Pacelle van Goethem ; [vert.: Kristin de Haseth Möller]Stiekeme signalen : je wordt beïnvloed en je weet het niet / Leonard Mlodinow ; vertaald uit het Engels door Ineke van den ElskampThe invisible force that shapes our world : insights into complex, dynamic social influence processes, a marketing perspective / Peter Sander van EckThe invisible force that shapes our world : insights into complex, dynamic social influence processes, a marketing perspective / Peter Sander van EckOverreden en verleiden: de psychologie van beïnvloeding / Joop van der Pligt, Michael Vliek