Brand name changes : (an empirical study on factors that may influence consumers' willingness to buy a brand after a change in brand name) / H.J. Riezebos, M.W.P.M. SnellenNamen maken merken : handboek voor de ontwikkeling van bedrijfs- en productnamen / Susanne Latour ; met een bijdrage van Helge Bernhard Cohausz ; [vert. uit het Duits: Burger & Schwarz]Harvard business review over merkenmanagement / [auteurs: Erich Joachimsthaler ... et al. ; vert. uit het Engels: Vanja Walsmit]The attention selection model : the effectiveness of conspicuous brand names / Johan de HeerThe role of corporate image and extension similarity in service brand extensions / Ko de Ruyter, Martin WetzelsMerken : betrouwbaar en waarderelevant? / door: R. Boer en M-J. TurkThe added value of corporate brands : when do organizational associations affect product evaluations? / Guido Berens, Cees B.M. van Riel, Gerrit H. van BruggenThe added value of corporate brands: when do organizational associations affect product evaluations? / Guido Berens, Cees B.M. van Riel, Gerrit H. van BruggenDe kroon op het merk : pioniers van wereldmerken / [Marcel Grauls]Verzamelde merken : de betekenis van 3166 namen van producten en bedrijven verklaard / Joyce Riezebos-Maliepaard, Rik Riezebos ([tevens] red.) ; met bijdragen van Ton den Boon ; [eindred.: Theo Veenhof]Brand alliances : building strong brands together / Michel A. JansenBuckler? Proost! : merkgebruik door cabaretiers / Marnix LangeveldCoolBrands : de coolste merken van Nederland / [hoofdred. Bas van Breevoort ; met medew. van Arjan Klaver ... et al.]Merken worden woorden / Ton den BoonDe bedrijfsnamenfabriek : trends en kuddegedrag / Erwin Wijman ; [eindred.: Penta Taal]Zelfstandige behandelcentra in de branding : "positioneren en profileren met een merk" / Jeroen HombergMerk waardige zorg / Sander HuijdingHet merk is dood, leve het merk : rebranding: mislukking of meesterwerk / Paul Stamsnijder ; [red.: Sophieke Thurmer]Merkenmoe : hoe ik leerde leven zonder logo's / Neil Boorman ; vert. [uit het Engels] door Thijs BartelsPersonal branding : leiderschap vanuit authenticiteit / Hubert Rampersad ; voorw. Marshall Goldsmith ; nawoord Dave UlrichDutch magic : how Dutch entrepreneurs challenge global markets / Patrick Ruijs, Maton Sonnemans, Marieke Jansz ; [photogr. John Vane ... et al. ; ed.: Marieke Jansz ... et al. ; interviews and cases Arno Gelder ... et al. ; transl. TEXX International Communications]Dutch magic : hoe Nederlandse ondernemers markten veroveren / Patrick Ruijs, Maton Sonnemans, Marieke Jansz ; [fotogr. John Vane ; eindred. Marieke Jansz ... et al. ; interviews en cases Arno Gelder]Zelfstandige behandelcentra in de branding : "positioneren en profileren met een merk" / Jeroen HombergConsumption-based learning about brand quality : essays on how private labels share and borrow reputation / Maciej SzymanowskiBrand expedition : een reis langs Europa's meest inspirerende merken / Martijn Arets ; [eindred.: Barbara Warnar]Private label uncovered : taking retailer brands to the next level / Koen A.M. de Jong ; with a contrib. by Loe Limpens ; [photogr. by David van Duijnhoven ; transl. by Helen Lusted]Branding and liberal autonomy / Edi TerlaakBranding and liberal autonomy / Edi TerlaakBrand expedition : een reis langs Europa's meest inspirerende merken / Martijn Arets ; [eindred.: Barbara Warnar]Verdwenen merken, 1970-2015 / Richard Otto & Robbert van Loon