Mediaplanning : keuze en inschakeling van communicatiemedia / John Knecht, Bonny StoelingaBereiksonderzoek en mediaplanning : methoden en technieken gebruikt bij de inschakeling van reclamemedia / A.K. den Boon, P.W. van NiekerkSatelliet-TV en elektronische media in Europa : een overzicht voor de multinationale adverteerder / Ogilvy & Mather, Afdeling Media en Marketing, London; vert. [uit het Eng.] door Ogilvy & Mather, AmsterdamOrdening en onderzoek van kwalitatieve kenmerken bij mediaplanning / G.A. GeursenEffect & accountability / red.: Ronald Kraayeveld, Jack Meijers, Tijl Rood ; m.m.v. Klaartje Kuypers ... [et al.]Communicatie en mediaplanning : keuze en inschakeling van communicatiemedia / John Knecht, Bonny G.J. StoelingaAdvanced media planning / by John R. Rossiter and Peter J. DanaherCreatiever mediaplannen / Ewald WagenaarOnlineMediaPlanning : be inspiring, be creative, be convincing / Janneke Niessen ; [eindred.: Jos Jägers]An experimental investigation of synergy effects in multiple-media advertising campaigns / Majorie DijkstraMediakeuze en reclamestrategie / Esther Heuvelman, Irene Koppe, Angela van der LeeKwaliteit telt, mediaplanning in het reclameproces : lezingenFocus op functies : uitdagingen voor een toekomstbestedig mediabeleidGeschiedenis van het Nederlands inhoudelijk mediabeleid / F.J.P.M. HoefnagelMediadocumentatie 2010 / door Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaMediadocumentatie 2010 / Wegener Huis-aan-huisMediaReclame en mediaplanning / Anne-Marie CottonMediaplanning : van marketingcommunicatie tot mediaplanning en -inkoop / Babs van Teylingen-GeerlingsCorporate Media Governance / Petrus Cornelis Kempen ; [eindred.: Writers Academy]Corporate Media Governance / Peter C. Kempen ; [eindred.: Writers Academy]De inzet van touchpoints : moderne mediaplanning / Renée van Zijl ; met medewerking van: Désirée van Osch; redactie: Elibro Tekst & RedactieDe inzet van touchpoints : moderne mediaplanning / Renée van Zijl ; met medewerking van Désirée van Osch ; redactie Jolanda van der Toorn-HoekstraMediakeuze in de reclame / G.J. Aeyelts Averink