"De ondernemende onderzoeker" : paradox of pleonasme? / J.T.P. DerksenDe ondernemende onderzoeker : paradox of pleonasme? / J.T.P. Derksen ; [eindred.: H.J. van der Pasch]Van het land naar de markt : 20 jaar RAAP en de vermaatschappelijking van de Nederlandse archeologie (1985-2005) / Martijn Eickhoff ; [red.: Marten Verbruggen ... et al.]Qualitative futures research for innovation / Patrick van der DuinNon-profit provision of job training and mediation services : an empirical analysis using contract data of job training service providers / Pierre KoningService development and new service performance : a conceptual essay and a project-level study into the relationship between HRM practices and the performance of new services / Meindert Jan FlikkemaTips voor tekstschrijvers : handleiding voor het schrijven van commerciële teksten en pr- en voorlichtingsteksten / Dolf Weverink ; [met bijdragen van Mario Verhoeven ... et al.]Commercie en organisatieCorporate communicatieCorporate communicatieThe commercial optimum : theory and application / door Jan Verhulp