Seminar on: problem solving in industrial marketing : Lucerne (Switzerland) 26th-28th February 1986Sport on television and sport-sponsorship / [text by Lidy Aldershoff-Gaemers]Handboek bedrijfs- en produktpresentatie : een beknopte uitgave / [onder red. van] Hans KroezeAnalyse van enkele factoren die van invloed kunnen zijn op de keuze van de vervoerwijze voor de woon-werk-verplaatsingen in de agglomeraties Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Utrecht / Commissie Bevordering Openbaar Vervoer Westen des LandsReclame. Goed of slecht? : 52 praktijkvoorbeelden / Ton Trel ; met een introd. van H.A.F. VeluJapan=marketing : ontstaan en toepassing van Japanse marketingmethoden : rapport van een marketingstudiereis naar Japan georganiseerd door Sikkens Groep bv ... in samenw. met de Federatie Metaal- en Electrotechnische Industrie FME / samenst.: H.H.M. Grootjans ... [et al.]Strategic area units : a global marketing approach / Don A.G. ScheersMarketing en organisatieontwikkeling : twee uitgangspunten voor doelmatig veranderen / W.J.J. HasperHet samenstellen en beheer van gegevens als onderdeel van een beslissing-ondersteunend systeem ten behoeve van het marketing management : een case study / Alexander Johannes OlivierConsumentengedrag in Ens en Biddinghuizen : een onderzoek van de Sociografische Afdeling naar de koopgewoonten op nieuw landGemeentepromotie en bedrijfsacquisitie : Noord-Nederlandse gemeenten in de etalage / W. van der Veen, H. VoogdSeminar on "market modelling" : Noordwijk aan Zee (The Netherlands) , 4th-7th June 1975Het merk / Giep FranzenRecente ontwikkelingen in het marktonderzoek : jaarboek van de Nederlandse Vereniging van Marktonderzoekers ...Marketing en distributie / door C.M. StormVerkopen... maar met winst! : nieuwere methoden bij de rationalisatie van de commerciële activiteit / Walter Jancke ; Ned. bew. [naar het Duits]: P.H.M. van BusselPakkende verpakkingen : verpakking als stille verkoper / James Pilditch, R.J. Sinia ; [vert. uit het Engels van J.A. van Puffelen]Branche informatie projekt boekenbranche - fase 1 / Kearney: Management ConsultantsJuridische informatica : spelen met de computer of spelen met het recht? / door A.W. KoersDe winkelverkoop van dagelijks benodigde goederen in Emmeloord : de reikwijdte van de winkels en de loopafstanden van huis naar winkel geanalyseerd / door H. KiestraReclamewoordenboek / samengest. door Frans van LierHet merk / Giep FranzenPublic relations : een kennismaking / Anne van der MeidenMarketing op Nima-A niveau / J. Dekker, C. SzerkowskiMerk... Hoe sterk?Strategische marketing : analyse, planning & praktijk / Bronislaw VerhageMarketing & detailhandel / Van der Ster & Van WissenVoorlichting en verandering / G.J. Kok, R.W. Meertens en H.A.M. WilkeQualitative research: the 'new', the 'old' and a question mark / ed.: Peter SampsonReclame hoe & hoe zo / Krijn van Driel ; [ill. van de auteur]De schone schijn : een kijk op de reclame / eindred.: Peter van LieshoutHet merk / Giep Franzen, Freek HolzhauerHet afzetplan : een theorie voor betere marketing / Paul BauduinCitymarketing en geografie / onder red. van J.G. Borchert en J. BuursinkReclamepraktijk voor het bedrijf / F. van PuffelenTerugkomtrouw in de huisartspraktijk : een explorerend-verklarend onderzoek van 1020 hulpzoekenden met nieuwe klachten, verschijnselen of aandoeningen in negen plattelandspraktijken / Jacobus Johannes van der SteenEffectief presenteren / Stephen P. MorseMarketing maximaal / Frans van Lier, Willem Nieuwenhuys ; met een voorw. van Giep FranzenExportmanagement / A. KokProbleemgebied marketing : een managementbenadering / P.S.H. Leeflang